- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten z ochranky byl zřejmě zdejší bloger Kašuka
tak ja nevim, ale to na fotce teda neni elektricka jednokolka, ale kdyz uz tak dvoukolka - ja tam teda vidim dve kola a kdybyste robvnou npasal segway, tak by vsichni vedeli o cem mluvite, protoze segway je zazite oznaceni techto vozitek (neco jako "xerox"). a rozhodne si nemyslim, ze k ovladani tohoto vozitka nejsou potreba ruce - snad proto tam jsou ta madla, abyste se jich drzel
tim nezpochybnuji nesmyslnos pozadavku toho cernyho serifa, ktery si jen honil ego a rozhodne nemel pravo po vas pozadovat handsfree. nicmene pokud je to "navstevnim radem" zakazano, ma opravneni vas vykazat se segwayem pryc. ale to uz je zase jina diskuse o tom, jesli provozovatel centra povoli na chodbach pohyb na segway, koleckovych bruslich ... apod
Dobrý den pane Koch. Protože je to již několikátý článek o elektrickém transportéru v řadě, zařadil jsem aktiální foto z testu dvoukolého transportéru. Nejedná se však o SEGWAY, ale o výrobek AIRWHEEL S3, který je odlišně řešen než SEGWAY a je mnohem citlivější a má dojezd až 60 km.
U této dloukolky potřebujete skutečně ruce k zatáčení, ne však k přímé jízdě vpřed, či vzad.
Článkem chci jen poukázat na nelogičnost, a jakousi "ospalost" provozovatelů, kteří na změny nereagují a nechávají to na lidech, kteří mají chuť vystupovat z pozice síly.