E-Mobilní Revoluce přichází z Číny

Již více než 10 let tvrdím, že Čína již dávno není pouze zemí plagiátů, ale je již zemí designu. Populární WEARABLES včetně mobilo-hodinek, po kterých svět šílí, jste si v Číně mohli koupit již před 5 lety.

Včera propukla ve světě osobní E-MOBILITY Revoluce – kterou výstřelem ze své EURORY zahájila společnost AIRWHEEL. Ta totiž včera představila v globální kampani nový koncept osobního transportéru s názvem A3.

Jedná se o první osobní gyroskopický transportér s integrovanou sedačkou a řídítky, který si zachoval kompaktnost jednokolky.

Jak vidíte sami, design je skutečně unikátní, a protože ke špičkovému designu patří i špičkové materiály, nešetřil výrobce ani na nich, jak je vidět na detailech.

Je nutné poznamenat, že představení se realizovalo jménem společnosti s názvem AIRWHEEL TECHNOLOGY HOLDING (USA) Ltd. Tato společnost, mající centrálu v USA, již od začátku svého působení vyrábí výrobky v závodech v Číně a vůbec se tím netají, na rozdíl od ostatních.

V průběhu jednoho měsíce se tak v oblasti E-MOBILITY objevila v souvislosti s Čínou a čínským hráčem druhá zpráva, která otřásla odvětvím od základu. Tou první byla koupě společnosti SEGWAY, čínským výrobcem společností NINEBOT (a pěti dalšími investory). O tomto jsem informoval jako první v ČR.

Protože se cítím být zkušeným uživatelem a člověkem znalým prostředí a trhu myslím, že právě A3 vyvolá stejnou vlnu zájmu, jakou svého času vyvolal SEGWAY. Bude-li pak společnost držet svou stávající cenovou politiku a udrží-li při tom i servis a kvalitu svých služeb, bude tento krok přelomovým v penetraci jejich výrobků na světových trzích a to včetně toho Českého.

Pojďme se podívat blíže, co vlastně AIRWHEEL A3 nabízí

  • 2x 42 cm velká kola  - stejnou velikost má například i kolo modelu X6, X8 či Q3
  • Baterii o kapacitě 520 WH
  • Nosnost 120 kg
  • Kožený povrch sedačky ošetřený antiseptickou úpravou. Sedačka je v optimální výši 740 mm, usnadňující nasedání a vysedání
  • Řídítka s povrchem ze silica gelu a ochranou prstů a rukou v případě nárazu, či pádu (podobný gel se používá i například u cyklo-rukavic, sedaček, či rukojetí.
  • Stupačky na položení nohou
  • Velký a dobře čitelný displej
  • Snadno ovladatelný stojan
  • Baterii s 1.800 garantovanými nabíjecími cykly zajišťujícími bezproblémový provoz až po dobu 5 let standardního používání. Doba nabití max. 3 hod.
  • 1000W MEGLEV motor s tichým provozem a velkým výkonem
  • Hydraulické odpružení proti nárazům při jízdě
  • Směrová světla
  • Brzdová světla
  • Elektronickou brzdu
  • Komunikaci do mobilního telefonu
  • Hmotnost 32 kg
  • Šířka přístroje je 438 mm, což umožní bezproblémový průjezd i nejužšími dveřmi a chodbami
  • Maximální rychlost 16 km/h a je nastavitelná
  • DOjezd 50 - 65 km (dle hmotnosti jezdce, terénu, teploty)

Důvodem mého nadšení není jen špičkový design, ale i skutečnost, že se nástupem na trh zaplní důležitá mezera a to v možnosti jízdy osobní přepravy lidí, kteří při jízdě kvůli únavě, či nemoci svalů nemohou tak dlouho stát a k nim patří nejen nemocní, ale i například senioři.

Stránky produktu se právě připravují spolu s informací o jeho dostupnosti a ceně na tuzemském trhu, proto věřím, že Vás tato rychlá a včasná zpráva zaujme stejně, jako to udělala v mém případě a odpustíte mi narušení celistvosti mého blogu publikací druhého příspěvku v jednom dni. 

Autor: Michael Rada | pátek 19.6.2015 11:11 | karma článku: 11,10 | přečteno: 258x
  • Další články autora

Michael Rada

Seriál skončil

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0

Michael Rada

KDE JE BLOG?

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86

Michael Rada

Zombie blog

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0