Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P60a50v95e84l 16V58é73b84r

21. 3. 2016 7:18

Víte, kde má elektromobil výfuk?

Je to komín prunéřovské elektrárny!

Pokud na elektromobily pohlížíme čistě z ekologického hlediska, tak je to typicky zelené řešení: Jaderné elektrárny ekošílenci blokují, tzv. obnovitelné zdroje vyrábějí elektřinu jenom tehdy, kdy se jim chce a ne tehdy, kdy je potřeba. Zbývají tedy tepelné elektrárny. dopadá to tedy tak, že ta "kouřící" energie pro pohon automobilu se, víceméně se stejnou zátěží pro životní prostředí, pouze vyrobí jinde, než na silnici a jako vždy u takových rádoby ekologických řešení nula od nuly pojde (není-li nakonec hůře).

1 0
možnosti
MR

DObrý den pane Vébr, děkuji Vám za komentář. Jsem na podobné reakce zvyklý a musím konstatovat, že v Prunéřově, kterou jsem mimo jiné pomáhal po logistické stránce v 90 letech odsířovat s Japonským klientem, výfuk nemá. Důvod? Napájení elektromobilů činí z objemu výroby této elektrárny 0,0000000000000000000000000000000001%.

Až budou elektrárny vyrábět proud jen pro elektromobily a ostatní jako továrny, kanceláře, veřejmé osvělení, domácnosti, čerpat nebudou, bude Váš argument korektní, do té doby si však dovolím nesouhlasit, protože Prunéřov vyrábí elektřinu pro všechny a jen nepatrný zlomek pro elektromobilitu.

Chcete-li si vypočítat kolik spotřebuje jednokolka na 30 km jízdy, pak je to 90 min napájení napáječkou 120W/61V.

Přeji Vám krásný den v zemi, kde se jednou možná bude moci dýchat čistý vzduch.

0 1
možnosti
  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 408x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik