- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pravda, že povolání řidiče je řehole, spoustu věcí musí, spoustu věcí nesmí, aby se “TO“ zaměstnavateli líbilo, a magistrátní úředníci, coby majitelé byli spokojení.
Uniformy, které fasují, jsou kvalitou naprosto nedostatečné do zimního počasí, natož do dnešních parních dnů. I kdyby byl řidič MHD vybaven tak jak má a co si žádá předpis, což cca 80 procent není, prostě dodavatel nedodává, tak to do současného horka prostě nestačí.
Ano, je pravda, že v parných dnech fasují ochranné nápoje, tedy nápoj, jeden na směnu, naředí se pěkně do litu až litru a půl vody a ochraňuj mě.
Všude na internetu čtu, jak nebozí úředníci pláčou, kterak mají v kancelářích horko a nemohou vykonávat svou práci, chápu, klouže tužka v ruce….asi.
Prohlédl jsem nařízení vlády č. 361/2007 Sb, kde se jasně stanoví, kdo má mít jakou maximální teplotu na pracovišti, kde jsem se dočetl, že šoféři náklaďáků, autobusů a tramvají pro bezpečné vykonávání svého řemesla mají stanovenou maximální teplotu 32 stupňů.
Tramvajáci a autobusáci v Praze mají v současném horkém počasí 58, ano, čtete dobře padesátosm stupňů a ještě se na cestující veřejnost i usmívají.
Je pouze otázkou času, kdy se o nějakou událost postará zdraví některého z přetěžovaných řidičů.
Potom to bude Magistrát řešit???
Další články autora |
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha