Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

20. 11. 2010 19:20
0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

20. 11. 2010 18:15
V Itálii taky potřebujete jinou zástrčku

Jinak souhlas s kolegy níže - odbavuju se pokud možno u přepážky, taky proto, že mašina mě ještě nikdy neupgradovala.

Taky bych připomněla věrnostní program - použít číslo při koupi letenky a schovat si útržky od všech palubních vstupenek pro případ, že se nenačtou body a musíte je později reklamovat.

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

20. 11. 2010 17:30
odbavení

tak tady s autorem nesouhlasím....já se odbavuji zásadně u přepážek,jelikož odbavení po netu nenabízí lepší místa u nouzáku(pří mé výšce na delší vzdálenosti jinde dost trpím)

0 0
možnosti
JP

Prušák

20. 11. 2010 18:24
Re: odbavení

Odbavení u přepážky už není u mnoha společností na mnoha letištích možné. Brzy k tomu přibude i ČSA, takže budete muset tento svůj zvyk změnit. Společnosti prostě snižují náklady a odbavení u přepážek je poměrně drahá záležitost (nájemné za přepážky a náklady na pracovníky).

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

20. 11. 2010 17:22
jinak

já vozím pouze hotovost(část v peněžence,část ve skryté kapse na těle a pro stav nouze něco v bezpečnostním opasku).....nevím v čem je karta bezpečnější(když o ni přijdu,tak jsem stejně v háji...)

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

20. 11. 2010 18:23
Re: jinak

Karta se dá zablokovat, takže nepřijdete o peníze. Solidnější banky pak jsou schopné cestovateli vystavit a doručit náhradní kartu ještě během cesty. Z pochopitelných důvodů se doporučuje mít karty nejméně dvě, schované na různých místech.

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

20. 11. 2010 17:12
platbu

provádím nejraději hotově(případně kartou),ale pouze přes české zprostředkovatele - zaplatit po netu třeba v německu,tak z toho mám obavy..

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

20. 11. 2010 17:08
u mě rozhoduje

především cena,takže letenky nakupuji 6-8 měsíců předem....preferuji pouze klasické společnosti(nízkonákladovky ani omylem - nespolehlivost,rušení letu klidně den předem,při přestupech potřeba znovuodbavení a pokud vám přípoj uletí vaše smůla)

létám 2-4 ročně,takže nějaké věrnostní programy mě nezajímají

pokud mám segment na jedné letence s jednou společností,tak čas na přestup neřeším(společnost se o vás v případě nestihnutí postará - hotel,nejbližší možný odlet)....v případě zavazadel se snažím co nejvíce narvat do kabinového,aby v případě "zpoždění kufru" to mělo co nejmenší důsledky....v ostatních případech na přestup minimálně tři hodiny

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3720x
Letec a publicista
 

Držitel českého rekordu v počtu dosažených letišť. 
 

Fotky, videa, reportáže z mých expedic najdete na FlyingRevue.cz.
 

Knihy: 
- Svět letecké dopravy
- VFR Communication (výuková online aplikace pro piloty) 
- VFR anglická komunikace
- Chytré létání
- Abeceda reálného socialismu a další 

Seznam rubrik