- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč se lidé všemožně snaží vymluvit na to z jakého důvodu jsou pro ně zimní gumy zbytečnost, copak chodíme v zimě po chodnících v sandálích, nechodíme, pěkně si obujeme kozajdy a na sebe zimní bundu, je to samozřejmost. Do ostřikovcačů také nelejeme v zimě letní směs. A právě takovou samozřejmostí je pro mě povinnost v zimě prostě přezout letní gumy na zimní, žádné jiné omluvy důvody a cokoliv bych k tomu nedodávala.
Mít obojí obutí je zbytečný přepych. Buď zimní pneumatiky, nebo zimní boty. Děkuji všem, kteří dopřejí autu zimní odpočinek a jdou si koupit boty! Má to spoustu výhod, jednou z nich je i to, že jim nenarostou přes zimu pneumatiky kolem pasu!
Když nestačí předpis "v případě, že bude na silnici souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza" ?Aby se to natvrdo napsalo od 1.11. do 31.3. když po sněhu nemusí být památky a silnice je suchá,to taky není to pravé ořechové.
Aby se napsalo,"když začne - kdekoli na území sněžit",a vyhlašovalo se to celostátně rozhlasem?
On ten problém může být jednodušší i složitější.
jednodušší v tom že v pravidlech stojí ": řidič je povinen přizpůsobit rychlost vozidla charakteru provozu,technickému stavu vozovky, technickému stavu vozidla a svým schopnostem;." čili do toho se dá obecně schovat mnohé, i to že kdo v zimě nemá zimní gumy,měl by jet pomalu a opatrně. Popřípadě by se ten paragraf moh rozšířit " řidič je povinen přizpůsobit rychlost vozidla a technický stav vozidla.
Složitější je v tom že novými předpisy se změnily povinnosti policajta.Byly doby kdy moh nezávazně zastavit a doporučit-nemáte zimní gumy,to sem radši nejezděte.Dneska akorát řeší zda dát pokutu
Opět někomu něco chceme nařídit. Já jsem si zimní gumy koupil, protože se domnívám, že na sněhu a ledu je to o něco lepší než na letňácích. Ale proč to nařizovat a dávat pokuty? Zablokuješ silnici a všichni kvůli tobě stojí, tak pokuta ve správním řízení a ta nemusí být malá. Zájímalo by mne, jak jsou postiženi borci, co vykulej kamión a celá Praha kvůli nim stojí. Pak ještě existuje řada borců, co myslí, že když maj zimáky, mohou jet jak v létě po suchém asfaltu. To samé si myslím o pásech. Osobně se sicherkurtem jedu i do garáže, ale proč je nařizovat. Nejseš připoután, rozbiješ si ústa, tak se podílej na úhradě svého léčení, pokud ta možnost existuje, v opačném případě dědicovům se sníží dědický podíl, když budou cálovat pohřeb
No, pokud si rozmlátí svoje auto, nic proti tomu. Ale problém je, že zpravidla naboří i někoho jiného.
A začal bych u motorových vozidel nad 3,5. A jako první by to měli obout u autobusů a všech vozidel přepravujících osoby. A následně -ne-li soubežně- u vozidel TIR/tahačů. Že budeme první v Evropě? Že k nám nebude nikdo jezdit? Že se všechno zdraží? jojo, tyto otázky zastánců našich podnikatelů (hlavně vláda) jako bych slyšel.
pro nákladní vozy, autobusy a kamiony neexistují. Existují pouze speciální gumy pro souvislou pokrývku sněhu ( na asfaltu se po několika desítkách km totálně zničí). Vozům této kategorie se pouze v zimě nasazují nové pneu (někdy jenom na hnané nápravy).
Pokud clovek jezdi jen po meste, tak potrebuje zimni pneumatiky cca 1-2 tydny v roce a kdyz v takovem pripade nevyjedu autem, nevim proc bych mel zbytecne kupovat zimni gumy.
na svém horském kole po celý rok. Pravda, teď v závějích nejezdím a chodím více pěšky. A je radost pozorovat, jak i závislí automobilisté začínají chodit do práce pěšourem, jejich autíčka konečně odpočívají pod sněhem. Tak ať ty závěje vydrží.