- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a pokud si přečtete i prof. Zeleného, uvidíte proč tomu tak je. Toto je jen důsledek multikulti politiky, kterou v USA od Clintona rozdávají úvěry všem těm, kdo je nemohou splácet (a kdo mezi nimi tvoří naprostou většinu je snad jasné) A u nás to ta banda, co to tu vede, jenom podporuje
Hospodářský výsledek za účetní období 2007 Škoda auto a.s. byl 15 982 000 000,- Kč
Ještě máte chuť platit šrotovné z našich daní?
jaký měli obrat? kolik měli zaměstnanců? kolik proinvestovali? kolik zaplatili na daních?
.
Nezlobte se na mne, ale vytržení 1 čísla dostatečně o firmě nevypovídá.
.
Šrotovné je prostě selektivní opatření, které by mělo vliv tak na cca 20% české ekonomiky. Peníze na šrotovné by potom chyběly těm 4/5. To je stejný princip jako Rathovo odpouštění poplatků v krajských nemocnicích. Další použití veřejných prostředků pro některé.
Které německé v češtině vydávané noviny napsaly,že chudých se to netýká?Vlastně ani Vy jste to nenapsal jasně.
Sešrotují stodvacítku a půjdou do .......no ddo bazzaru.Tam je kopnou do kolena. Howgh.
Čím více chudých,tím více voličů ČSSDKSČM.NOVINY NIC,BLOGEŘI TROCHU.FUJ.
že z krize pomůžou chudáci
Myslím, že ta hlavní lobby je ekologická, jde o podpoření neprovozování starých aut. Bohatí žádná taková auta moc nemají a chudým ta almužna na nové stejně nepomůže.
Souhlasím s autorem, že je to nesmysl. On těmi bohatými nejspíš myslí ty prodejce nových vozidel. Jenže ty jsou tak drahá, že je nikdo kupovat nebude, šrotovné by muselo být asi 4x vyšší
šrotovné je vysloveně lobistická záležitost aoutomobilového průmyslu.
Vždyť při koupi nového auta kupec zaplatí více na DPH, nežli se mu vrátí na šrotovném za staré auto.