Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jurajda1

11. 7. 2008 7:18
Taky mně napadlo!

Jestli to nebyli kontroloři kvality?

0 0
možnosti
J

Jurajda1

11. 7. 2008 7:14
Dežo s Lacem jenom kontrolovali!

Jestli dodržel agrotechnické lhůty a jestli mu to roste správně!

0 0
možnosti
M

mimon3

10. 7. 2008 19:16
Je treba otevrene rikat pravdu

Jestlize hledam potencionalniho pachatele musim urcit jestli to byl blondak, muz ci zena a take jeho etnickou prislusnost. Na tom neni nic spatneho. Naopak da se statisticky lehce identifikovat kde ma spolecnost 'problem" a tim mu i uspesne celit vzdelanim i prevenci. Co je spatneho na tom rikat kdo je kdo? Na co si tu hrajeme? Jestlize cikani delaji problem je treba ho resit a ne delat ze ho nevidis...to neni rasismus , ale boj o preziti....

Ivan

R^R^R^ karma

0 0
možnosti
MN

Forrrest

11. 7. 2008 11:48
Re: Je treba otevrene rikat pravdu

Pointa je ovsem v tom, ze ten pripad "abnormalniho braneni majetku" nema s rasismem (at uz pozitivnim ci negativnim) co delat. ;-D

0 0
možnosti
MN

Forrrest

9. 7. 2008 10:52
Autor je volic Narodni strany?:-D

Kazdopadne je rasista. To, jestli to byl Rom, Ukrajinec nebo Cech je naprosto irelevantni - tu poznamku tam dokonce napsal sam, a pak se snazil argumentovat, ze prece Romove blablabla. I kdyby Romove dokonce blablablabla, tak to nic nemeni na vine toho duchodce. Samotna nehoda v tomto clanku proste a jednoduse poslouzila k propagaci rasismu, NO, NS... Je to o omlouvani techto "spolku" tvrzenim, ze se take jedna o nutnou reakci. NE, reakce na extrem proste NESMI byt extrem opacny! Neni to spravne.

Chce se mi zvracet - na jedne strane lide nesnaseji Romy za to, ze se porad odvolavaji na rasismus... Rikaji: na barve kuze prece nezalezi!! (coz je pravda) A na strane druhe tu mame bile, kteri delaji UPLNE TO SAME, akorat naopak - to je pripad autora tohoto clanku. Aniz si to ve svych malinkatych mozeccich uvedomuji, v dusledku tim takovy pristup podporuji, podporuji Romy! Jedina otazka: je to smesne nebo smutne?? Spis smutne...:(

0 0
možnosti
MN

Forrrest

9. 7. 2008 10:55
Re: Autor je volic Narodni strany?:-D

Co se tyka takoveho opatreni - plot pod proudem... Vezmu to obecne. Pri braneni majetku je treba myslet na: a) Potencialniho pachatele: je rozdil, jestli se nekdo snazi prelezt plot zahrady - muze to byt i dite, kteremu na zahradu spadl balon - nebo se nasilne vloupa do domu. Riskovat? V ZADNEM PRIPADE! b) Ucinek obrany: zranit ano (ne vsak tezce), zabit rozhodne NE! Smrt NENI odpovidajicim trestem za kradez! A kdyz uz, tak s ohledem na bod A. Jde o ochranu potencialnich nahodilych obeti. A ta ma NEZPOCHYBNITELNOU prednost pred ochranou majetku!

Volici Narodni strany a vsichni jini hloupi lide, myslete!!!

0 0
možnosti
J

jirkan01

7. 7. 2008 13:15
Pane Pleško

ono to není dáno rasou, ale sociální úrovní. Mě ukradli kolo cca za blbý 2000 bílí skorosousedi. Je pravda, že většina cikánů nemá na to žít na vesměs uznávané úrovni, ale spousta bílých se chová ještě hůř. Není to o barvě kůže, ale o mozkové kapacitě. Do Evropy se cpou spíš socky, které  se doma neuživí. Tak je to u cigošů, arabů, černochů a jim podobných. Bohužel jsme si je sem kdysi pustili. Ale už je tu máme, nedá se paušalizovat, trestat se můžou činy, ne kůže.

0 0
možnosti
SA

Saltos Alim

6. 7. 2008 21:29
Perspektiva

" Kdo se dopustí násilí, je odpovědný za všechny důsledky ". Jednoduché, účinné, bohužel dosud neplatné,  Doufejme, že se k tomu dopracujeme  i když  cesta bude velmi namahavá. 8-o

0 0
možnosti
MV

Martin V

7. 7. 2008 16:27
Re: Perspektiva

Souhlasím s Vámi, kdo chce ubližovat, krást či jinak škodit jiným, musí počítat s důsledky i těmi nejhoršími!R^

0 0
možnosti
IH

misaviki

5. 7. 2008 16:36
Souhlasím

Souhlasím s vámi. Momentálně běží v TV dle mého názoru velmi rasistická reklama na i-legálně, kde skupina Vietnamců pálí na černo hudbu. A nikomu to neva. Tak si říkám, jak by se asi Džamila Stehlíková pohoršovala nad reklamou na např. poplašný systém proti krádeži, kde by vystupovali Dežo s Eržikou, posílající krást své děti - ale tuna tomu sa vyhnite, tam majů ten oný systém... Bylo by to to samé jako v reklamě s Vietnamcema, ale humbuk by se strhnul nevídaný.

0 0
možnosti
C

ctenar1970

7. 7. 2008 17:09
Re: Souhlasím

Takova rasisticka reklama povzbuzuje nenavist mezi  narody.Nekdy to vede ke zlocineckemu cinu.Castecnou odpovednost za zlocin z nenavisti maji i ceska media.Povazuji se za svobodnejsi a civilizovanejsi nez zbyvajici svet?

0 0
možnosti
E

editi

5. 7. 2008 11:12
Po přečtení všech příspěvků

si zde většina přimodralých přitroublíků notuje v tom, že kdo je cikán, tak ten krade. Opak je pravdou. Většina odsouzených na doživotí jsou běloši. Většina odsouzených sedí za podvody. Většina odsouzených sedí za násilí na druhých. Z 23 tisíc sedících v lochu je20 000 bělochů. Tak já nevím ale připadá mě to tady hodně přemodráno.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

5. 7. 2008 11:53
Re: Po přečtení všech příspěvků

Dvacet tisíc z devíti milionů osmi set tisíc je lepčí skóre než 13000 ze dvou set tisíc. A to spousta těch otravů, co kradou v supermarketech, šátrají v cizích kapsách a prodávají růžné kovy v base nesedí, neb po nich nikdo nejde nebo si dávají pozor, aby jednorázový "úlovek" nepřesáhl 5000. Nebo pošlou krást děti. Takže z podobné "menšiny" je lotrů dobrých 10%. , z "bílých" jen půl promile.

0 0
možnosti
E

editi

5. 7. 2008 11:04
Nejdřív

se musí změnit zákony a teprve potom můžeš ty modrý bolševiku cokoli kritizovat. Kdo v úmyslu kohokoli poškodit na zdraví, či zaviní jeho smrt a nejedná li se o nutnou obranu, je trestně odpovědný.;-D Jsou jiné prostředky na ochranu svého majetku než je elektrický proud puštěný do plotu. Co kdyby tam šel krást zrovna tvůj syn. To by bylo radosti v tvé rodině, kdyby ti ho přinesli policisté jako škvarek.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
H

heechee

5. 7. 2008 11:28
Re: Nejdřív

kdyby můj syn kradl, zasloužil by si to. (což neznamená, že bych z toho měl radost, nebo že by mě to nevzalo, ale narozdíl od těch romů, co teď chtěj chudáka staříka lynčovat, bych seděl doma a styděl bych se, jak špatně jsem syna vychoval.)

prostě ať to přebírám z jakékoli strany, ty romové tam neměli co dělat. můžou si za to sami. stíhat staříka za to, že chránil svůj majetek, což za něj stát jaksi neudělá, je nesmysl. kdyby bylo víc takových statečných lidí, třeba by si zloději víc rozmýšleli, jestli se jim místo kradení nevyplatí jít raději pracovat.

0 0
možnosti
W

wiki5

5. 7. 2008 5:39
na tohle jsou

nejlepsi zakony v Texasu, vloupas se a zastreli te, tak se to sepise a tim to konci, zadny soud s majitelem ani nebude

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ročník 1978.

Oblíbení blogeři: pánové R. J. Hřebíček, Binko a Kremlík.

Právě čtu István Bibó, Breviárium.