Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cmelacek

22. 5. 2009 14:18
poplatky

R^ZLATÁ MBANKA TAM NIC NEPLATÍM JSEM MOC SPOKOJEN [>-]R^

0 0
možnosti

Marki123

5. 5. 2009 10:38
jak se dostali na ten Váš účet?

Není mi z toho jasné, jak se dostali na ten Váš účet. Jedinný, kdo si z mého účtu strhává peníze je spoření s liškou, kterému jsem svolení k inkasu přímo podepsala. Jak se to stalo Vám? Možná by stálo za to, trochu to propátrat.

0 0
možnosti
PH

petrph

5. 5. 2009 11:11
Re: jak se dostali na ten Váš účet?

Velice jednoduše, volali mu  ze spořky, kde už ten pisatel měl účet, takže mu prostě zaregistrovali k účtu další placenou službu, kterou si objednal (souhlasil  telefonicky s návrhem) Takže venkoncem, nestrhávalo se něco zvenčí, jen se zvednul poplatek dle stávající smlouvy o účtu.

0 0
možnosti
PJ

Hip

5. 5. 2009 10:34
stačí říct ne

Pokud to nedokážete, je to jen vaše hloupost.

0 0
možnosti
JM

jirka m

5. 5. 2009 11:09
Re: stačí říct ne

to ví každý... a pak téměř všichni podlehnou... marketing je holt nepřemožitelný...:-)   

0 0
možnosti
G

Gmur

5. 5. 2009 9:14
to snad ne!

 skandalni jednani se zakazniky. 

0 0
možnosti
PH

petrph

5. 5. 2009 8:14
tak mi takhle jeden volal

A že prej je od t-mobilu, a že když mu nadiktuju jaké mám měsiční náklady tak mi poradí a rovnou nastaví supr cool tarif. Jaksi mu nedošlo, že jestli je opravdu od t-mobilu, a od stejnýho t-mobilu je moje telefonní číslo na které volá, tak by ty údaje měl mít u sebe v podniku v archivu.

0 0
možnosti

debater

5. 5. 2009 6:53
Měl jsem u české účet

více než dvacet let. Musím říci, že na rozdíl od jiných služeb tato fungovala naprosto bezchybně po celou dobu svého trvání. Poplatková politika tohoto ústavu mě ale naprosto znechutila. Zněkolika málo korun, které kdysi správa mého účtu stála se postupem doby staly asi dvě stovky. Jsem konzervativní a nemám rád změny ale v tomto případě jsem se rozhodl a jsem tomu rád. Od dubna tohoto roku jsem klientem jiného ústavu, jež stejné služby poskytuje naprosto zdarma. Jediné poplatky se účtují za osobní styk na přepážce.

0 0
možnosti
MT

MIVI

5. 5. 2009 8:20
Re: Měl jsem u české účet

u mě to byl stejný vývoj Rv a řekla bych,že přechod byl taktéž ke stejnému ústavu jako máte VyR^.

0 0
možnosti
VN

venda44

4. 5. 2009 21:12
ČS dovede potěšit

Český spořitelna dokáže dbát o duševní blaho svých klientů i bez obtěžujících telefonátů. Já před týdnem nevěděl jestli se mám jejímu počínání smát, nebo si radši hledat jinou banku.

Na mém účtu totiž přibyla koruna, číslem 1 Kč. A popisek této účetní položky mě fascinoval. Byla to "záloha na státní podporu ze stavebního spoření".

Kolik si vzali za účetní položky a další poplatky této transakce radši ani nepočítám.

0 0
možnosti
Z

zdenek.rudolf

4. 5. 2009 18:21
Za dobrotu na žebrotu, když je člověk v dobré náladě

a je na dotěrné operátory milý. V tomto případě se slušnost holt vymstila. Bohužel také mám už zřejmě profláklé tel. číslo a každý druhý či třetí den mě operátoři obtěžují se svými neuvěřitelnými nabídkami...;-D

Musíme si dávat pozor, někteří jsou velmi "vynalézaví". Kdysi mi bez mého svolení, zasílali jeden bulvární časopis, který jsem si měl údajně objednat. Nebo mi byl kurýrem doručen nový mobil s  velmi "výhodným" tarifem - před 2 roky si holt slečna špatně vyložila moje odmítnutí a změnu paušálu...8-o

0 0
možnosti
Z

zcek

4. 5. 2009 22:11
Re: Za dobrotu na žebrotu, když je člověk v dobré náladě

T-mobile teď ovšem dělá vyloženě charitu. Rozdávají kreditky, ze kterých se dá půjčit na 76 bezúročných dní. To je neuvěřitelné, jak by se pro mě rozdali. Kreditka je v koši a slečně do telefonu jsem řekla, ať už mi nezkouší volat, jinak budu sprostá.

0 0
možnosti
A

a1my

4. 5. 2009 18:13
Tak to je síla

;-€

0 0
možnosti
A

aldik7

4. 5. 2009 17:58
mBaňka

nj není nad to být u mBaňky R^:-);-D

0 0
možnosti