Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foto

Taky do Lidlu nechodím. Proč? Protože v našem městě zatím není. Až bude, tak nevidím důvod proč bych tam nešel. Já osobně třeba nesnáším Kaufland. Na můj vkus je tam moc lidí a je problém i s parkováním. Navíc hrozí, že mi tam nějaký důchodce odře auto a ujede... Do Lidlu v Čáslavi zajdu vždy, když tam jedu v rámci prevence k zubaři. Kromě jiného si tam kupuji tatarský biftek, který si už jen doladím podle své chuti.

0 0
možnosti
VF

"Až nasbíráte XX bodů na slevové kartě, dostanete xx kč slevu".

Dávno, pradávno říkal můj tatínek "nejsem tak bohatý, abych kupoval laciné". V dnešní době bych řekla - nenechám se oblbovat. Zrušila jsem slevové karty, které jsem si kdysi neuváženě pořídila. Začala jsem se za sebe stydět, že jsem směšná. Ostatní zákazníky ale neshazuji, je to jejich věc.

0 0
možnosti

V tomto směru je Kaufland vstřícnější. Má tři stupně slev:

1. Slevy pro všechny

2.Slevy pro držitele slevové karty, kterou si může pořídit k a ž d ý

3.Slevy pro držitele slevové karty, kteří k ní mají i aplikaci

Nejmasívnější bývají slevy pro všechny, ty zbývající jsou jen doplňkové.

0 0
možnosti
Foto

Kaufland bytostně nesnáším. Je to pro mne traumatizující záležitost, když tam musím jet s manželkou na nákup. Vyřešil jsem to tak, že čekám venku nebo v autě...

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. To, co Lidl zavedl, je příliš komplikované a vychytralé - pro ně, po ten německý Lidl. Když už slevy, mají být pro všechny zákazníky, a ne pro ty, co mají aplikaci. Dělíte zákazníky do dvou kategorií. A pak, - za prvé, každý mobil nemá, za druhé, starším lidem kvůli zrakovým potížím to nevyhovuje, a kdo z nás má čas, listovat denně v reklamním katalogu co který den v týdnu zrovna platí. Tahle slevové po aplikaci není fér. Slevy jsou navíc podmíněny dalším nákupem jiného zboží, což je další finta na zákazníka. jo, a poslední dobou jsem koupila mleté maso, které nebylo v pořádku. Vyvolalo zdravotní potíže. Mleté maso v Lidlu již nekupuji.

4 0
možnosti
Foto

Nakupují tam, kde mi to vyhovuje. Lidl k tomu patří. Každý si můžeme dělat co chceme a to je dobře. Aspoň bude v Lidlu zase trochu klidněji, když odejdete.

2 3
možnosti
Foto

Máte pravdu, je to systém dělající z lidí voly. Ale na druhé straně, je to, aspoň v našem městě, jediný supermarket, ve kterém je klid, neřve žádná reklama a žádná hudba.

1 0
možnosti
Foto

To je fakt, Jarmilko. Nakupujeme v Lidu, i když máme výhrady, i u. protože ho máme za rohém... Naštěstí nedělají tam problémy s výměnou, nebo vrácením zboží.

1 0
možnosti
VR

Vidím to podobně. Letáky (zvláště Lidlu) začínají být nepřehledné - kup to či ono, ale vezmi to dvakrát, abys potřetí to dostal se slevou a pod.). Jakožto důchodce nemám chytrý telefon a jsem tudíž "ochuzen" i o aplikace jak v Lidlu tak i třebas v Albertu. Míval jsem v oblibě Albert v Brně na Halasáku, ale po jeho rekonstrukci tam téměř odbourali normální pokladny (někdy funguje jen jedna a někdy ani ta ne) a pár zaměstnanců doslova naháňá zákazníky k samoobslužným pokladnám, které opravdu nemusím. Taklže zatím vede Penny, ale už i tam se prý jedná o zavedení samoobslužných pokladen, tak nevím, nevím.

5 0
možnosti
Foto

Když chci něco k jídlu, zaletím si vrtulníkem tam. A když jinam, tak zas z lásky. Pochopitelně, že k Česku

3 0
možnosti
PK

Také si myslím že systém slev je "přepálený", což Vám po straně potvrdí i zaměstnanci. I automatické pokladny jen na kartu nechápu. Pak jde většinou jen jedna klasická pokladna a fronty.

1 0
možnosti
Foto

Asi chodím do špatných Lidlů, ale v hotovosti vidím platit mizivou část zákazníků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 401
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.