Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
V30l40a68d61i46m55í25r 79R13o14g86l
Vidím to podobně. Letáky (zvláště Lidlu) začínají být nepřehledné - kup to či ono, ale vezmi to dvakrát, abys potřetí to dostal se slevou a pod.). Jakožto důchodce nemám chytrý telefon a jsem tudíž "ochuzen" i o aplikace jak v Lidlu tak i třebas v Albertu. Míval jsem v oblibě Albert v Brně na Halasáku, ale po jeho rekonstrukci tam téměř odbourali normální pokladny (někdy funguje jen jedna a někdy ani ta ne) a pár zaměstnanců doslova naháňá zákazníky k samoobslužným pokladnám, které opravdu nemusím. Taklže zatím vede Penny, ale už i tam se prý jedná o zavedení samoobslužných pokladen, tak nevím, nevím.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122022/2112202236CB7D354821E746063B49C4C60A3EC8.jpg)
M35i13r59k79a 95P30a59n59t16l68í82k30o95v81á
Máte pravdu. To, co Lidl zavedl, je příliš komplikované a vychytralé - pro ně, po ten německý Lidl. Když už slevy, mají být pro všechny zákazníky, a ne pro ty, co mají aplikaci. Dělíte zákazníky do dvou kategorií. A pak, - za prvé, každý mobil nemá, za druhé, starším lidem kvůli zrakovým potížím to nevyhovuje, a kdo z nás má čas, listovat denně v reklamním katalogu co který den v týdnu zrovna platí. Tahle slevové po aplikaci není fér. Slevy jsou navíc podmíněny dalším nákupem jiného zboží, což je další finta na zákazníka. jo, a poslední dobou jsem koupila mleté maso, které nebylo v pořádku. Vyvolalo zdravotní potíže. Mleté maso v Lidlu již nekupuji.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/042019/110420192418F6D811C7AED2D8FD182B2250DF35.jpg)
J44i52ř33í 55J38i27r96o51u36d66e30k
Když chci něco k jídlu, zaletím si vrtulníkem tam. A když jinam, tak zas z lásky. Pochopitelně, že k Česku
J88a21n 75H73a28r73v15a95n
A ještě navíc mi vadí zpracování letáku - jako pro debily a naprosto nepřehledné. Například je tam mezi výrobky položka za 13,50 pak dál je tatáž položka už přes celou stránku, hnusně přeplácáno barvami, ..., pro mě nekoukatelné.
- Vypínám display aniž bych došel do poloviny letáku.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122014/06122014B4E88BABC3FAE8EB398BA5E016E9412F.jpg)
T10o25m31á98š 29F61l89a65š46k11a
Nakupují tam, kde mi to vyhovuje. Lidl k tomu patří. Každý si můžeme dělat co chceme a to je dobře. Aspoň bude v Lidlu zase trochu klidněji, když odejdete.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122022/2112202236CB7D354821E746063B49C4C60A3EC8.jpg)
M47i19r72k79a 12P13a91n34t74l86í89k83o75v92á
To je rada... No jo, Flaščka je ....
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/032021/13032021E73F73AA124C8143AEA9F2EED8801379.jpg)
J59a97r40m48i83l42a 49Č18e25r98n80á
Máte pravdu, je to systém dělající z lidí voly. Ale na druhé straně, je to, aspoň v našem městě, jediný supermarket, ve kterém je klid, neřve žádná reklama a žádná hudba.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122022/2112202236CB7D354821E746063B49C4C60A3EC8.jpg)
M28i31r33k35a 76P36a41n15t35l29í20k34o19v18á
To je fakt, Jarmilko. Nakupujeme v Lidu, i když máme výhrady, i u. protože ho máme za rohém... Naštěstí nedělají tam problémy s výměnou, nebo vrácením zboží.
P71a80v92e98l 28V16é26b49r
Malý dotaz: co je to ten "chaoz"?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112012/041120121813F2A61485F33D423A771F7454053E.jpg)
P37ř48e30m30y51s80l 14Č60e38c93h
Ceny, rozložení zboží v letáku a i na prodejně..
P72a97v82e81l 67K97u97c59h57t77a
Také si myslím že systém slev je "přepálený", což Vám po straně potvrdí i zaměstnanci. I automatické pokladny jen na kartu nechápu. Pak jde většinou jen jedna klasická pokladna a fronty.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/022019/03022019AFE699C448FD1551E19D8A97D0D6987F.jpg)
R49i73c49h73a31r39d 22P60o56l19á96š91e63k
Asi chodím do špatných Lidlů, ale v hotovosti vidím platit mizivou část zákazníků.
- Počet článků 399
- Celková karma 35,28
- Průměrná čtenost 1415x
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."