- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A k tomu všemu musí vést cesty, areály mají další betonové plochy a kamion za kamionem křižuje naši zem. Nic se nevyrábí, jen systém "škatule škatule hýbejte" přemisťuje zboží.. Česko není rozlohou velká zem a měla by si hlídat, aby sklady nás časem tak trochu nepohltily. Někdo by měl stanovit stop stav jejich výstavby, prostě nějakou únosnou hranici.. Svět spěje ke zmenšování výrobků a jednou se může stát, že nebudou potřeba, ale jako soli bude potřeba orné půdy.
Jsem přesvědčený, že ty sklady už v současné míře velikosti neprodukují pro Česko nic pozitivního, není z nich skoro žádná přidaná hodnota, jako z výroby, zaměstnávají minimum lidí a to dost často "jinokrajce", kamionová doprava na to navázaná nám ničí silnice od okresek až po dálnice tak, že to dálniční poplatky a jiné příjmy státu z dopravy ani nezaplatí a i kdyby, to nejhorší, co kamiony a ostatní nákladní doprava způsobují je znečistění vzduchu, který tu musíme dýchat..
Ministerstvo financí a dopravy s nějakou vědeckou institucí by mělo rychle vyhodnotit přínos a dopady logistických center pro českou ekonomiku a stanovit hranici, ze kterou už nelze jít..
Další články autora |
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...