- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou to staré křápy, které ale kvůli nízkým cenám jízdného furt jezdí, firma se potom nemusí tolik hádat s krajem o peníze na dopravu. Technicky se to zřejmě dělá tak, že autobus se na STK pečlivě vypulíruje, aby ji udělal, ale potom už tak starému autobusu nejsou schopni věnovat patřičnou pozornost, aby byl spolehlivý. To by totiž museli každý druhý týden autobus rozebrat, opravit a zase složit, aby byl takhle starý autobus spolehlivý. Na mzdách pro opraváře by se nedoplatili.
CSAD Jihotrans jsou opravdu soukromá firma. Nic proti vám, ale vy vždy všechno víte a jste rychlá? Hlavně když děláte určitou práci poprvé nebo jen zřídka? Vás bych teda chtěl vézt... Abyste se mi koukala přes rameno a poslouchala co telefonuju a kde hledám nářadí. Kdyby to někdo dělal vám, jistě byste byla štěstím bez sebe. Autobus je jen stroj a tohle se stát může. Přístup řidiče byl divný, to jistě, to ovšem neznamená, že CSAD Jihotrans jsou špatné. Btw., proč nejedete raději vlakem? Pohodlnější, lepší. Doporučuji
Hlavní je zisk majitele. V čem se jezdí, nehraje roli. I ve zdravotnictví je hlavní zisk, až pak pacient.
ano, hodně lidí by provozovalo autobusuvou linku se ztrátou. Děkuji za Váš projev inteligence
Vámi popisované situace se stávají. Ta stará šunka má technickou kontrolu v pořádku (bez ní by vůz nevyjel) a nevěřte, že u autobusů si dnes někdo dovolí STK odbýt. Je to tchnika a závada se může stát kdykoliv.
Jestli se řidič choval adekvátně, nebo ne, to můžete řešit s dopravcem. Napsala jste to hezky, ale v zásadě to nemá žádný smysl...
Marek Bilčák, student a řidič autobusu
že ČSAD Jihotrans, a.s. není soukromníkem? Resp. není v soukromých rukou? Vy jste nějak zaspala dobu a myslíte, že ČSAD je stále státní, ne?
Pro vaši informaci: vznikla z s.r.o.-čka dvou společníků.