- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud není nastávající matka vážně poškozena porodem; tam je to trošku jiná situace. Pletete jabka a hrušky dohromady.
detail. Jehovista si nenechá udělat transfúzi, aby nepřišel o duši. Duše neznaboha nebo heretika mu na srdci neleží, takže vám transfúzi klidně dopřeje.
posuzovat celé zdravotnictví. Naopak Váš článek dokazuje, že jsou i velmi dobří lékaři, kteří Vám pomohli. Jediné co mohu doporučit změnit svoji obvodní lékařku a najít si jinou nebo jiného obvoďáka. To snad jde. Já osobně bych to tak řešil. Vím, že v malé obci to může být velký problém, ale než se nechat léčit nějakým nedoukem, tak bych risknul. Já si zatím nemohu na svoji obvodní lékařku stěžovat, ani na ostatní lékaře se kterými jsem se dostal do styku.
felčarům se vyhejbám radši z dálky. moje obvoďačka je ............ a ...... a ....... a to sem eště hodně slušnej. před 3ma rokama mě chytly záda. stěží sem se k ní dobelhal. v ordinaci mi pak řekla, abych se předklonil, což samozřejmě nešlo. tak se mně zeptala na zaměstnání a když sem jí řek, že sem osvč, tak mi rovnou řekla, že to nic není a dostal sem na to brufen, takže mně nejenom bolely záda, ale i žaludek. přišel sem po tejdnu znovu a tak mě poslala k neurochirurgovi, ale ten měl čas až za 14 dní. bylo to fakt super
asi autorku, ci jsem z toho jelen
V současnosti samozřejmě nelze nijak kloudně řešit situaci, kdy nejste spokojená s prováděnými službami. Stav je takový, že jsme "v péči" lékaře, nikoli v pozici zákazníka, který jde za odborníkem, který mu má vyřešit problém, který sám nezvládá. Proto pojišťovny nejsou jakousi prodlouženou rukou a odborným poradcem pacienta a "správcem" jeho "konta", ale pouze redistributorem peněz. Neslouží pacientovi-zákazníkovi k tomu, aby mu pomohly v orientaci na trhu, který pacient-zákazník nemůže z důvodu velké složitosti oboru rozumět. Potom tedy dochází i k situacím, o kterých píšete.
Pokud by existovala situace, že je pacient v roli objednavatele služby, a lékař by si byl vědom toho, že není jediný, který ji může poskytnout (zákazník by si zašel za "svým" odborným poradcem do pojišťovny, který by mu doporučil 3-4 poskytovatele) vypadala by situace jinak. Dost možná by lékař na vlastní náklady za pacientem sám dojel (byl jsem toho již několikrát svědkem, coby zákazník nějakého dodavatele).
Je diskutabilní, jestli by to bylo na vlastní náklady. Pokud tomu dobře rozumím, zákazník je ten kdo si vybírá službu, kterou jiný nabízí. Zákazníkem se stává v okamžiku, kdy vůbec takovou službu potřebuje, takže okud dělám vše pro to, abych se vyhla být zákazníkem možná by bylo fajn, abych si opravdu mohla vybírat služby, které potřebuji. Nicméně stát mě nutí platit něco co nepotřebuji a navíc i když potřebuji. Jak by to pak bylo z kapes lékaře, pokud ho platí všichni v této zemi? Jo, reforma zdravotnictví to je to co potřebujeme a od podlahy
také nevím jak se zachovat k tomuto prohlášení. Chodit s každou blbostí k doktorovi, nebo nechodit vůbec. Ono to asi vyjde nastejno. U vytíženého doktora stačí skutečný problém a u neumětela pro to, aby se uživil, chodit co nejčastěji. Protože potřebuje poplatků co nejvíce aby se uživil.A Vám karmu
Mám dotaz, co je ten bijec zač? Retard?
neni retard, to bych se poohlidnul jinam, jen proste blbnul system a v domneni, ze to spadlo to psal x krat, ale ono opakovani je matka moudrosti ci snad uz ne?
" Kdyby
nebili specializovaní lékaři," za to take muzou ucitele, nebo spis nepozorny a hloupy zak?
Nepsala jste neco nahodou nedavno neco o tom jak spatni jsou ucitele? " Kdyby
nebili specializovaní lékaři ", asi stali za nic uz i za vas ne? nebo jen vy stojite za nic?