- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Čechách sice už tak dlouhé úseky téměř nemáme, ale i na 3 hodiny jízdy to může být pro rodiče s dětmi úleva. V Norsku byla uvnitř vagonu dokonce i skluzavka a ne jen hrací koutek
nejsem tak bohatý, abych jezdil s čd vlakem, pokud vyjde kilometr výrazně přes korunu, a ještě to obhajují, není něco v pořádku...a zlepšení začínají až se žlutýma vlakama...oooo jaká náhoda, pryč se smradlavým molochem typu alois nebel...
do Jihlavy. Jel jsem dvěma rychlíky, tedy tam i zpět s přestupem v Kolíně. Vlaky přijíždí včas, projíždí stanicemi včas a dojíždí do cíle včas. Jsou důkladně uklizeny, voní, sedadla pohodlná, personál sympatický. Na každém kroku důkaz příjemného pohodlí, které neurazí a slouží svému účelu, pokud možno zpříjemnit cestujícím dlouhou cestu. To je ČD .... noviny, ani káva nebo čaj mě vůbec nechybí. A vůbec po cestě nekakám modré bobky, jako vy žluté
Dokážu si představit pachově neutrální vůz provozovaný ČD. Voňavý však ne. Šlo by to nějak blíže popsat?
Jancura potrebuje reklamu, tak vas vozi zadara na oplatku za to, ze ho tady na blogu budete vychvalovat ze jo.
Jak jsou vsichni pokakani z toho, ze na jedne trati jezdi nejaky soukromy subjekt. Az bude jezdit vice trati a ne jen tu nejlukrativnejsi, tak pak ho uznam. Do te doby je pan Jancura pro me obycejnym obchodnikem, ktery si cepyri pericka na jedne trati.
Vidim, ze v tom mate jasno ... Lzive tady cloveka opeprite a myslite si, ze to je fer ... Napsal jsem jen svuj dojem z prijemneho svezeni, takoveho, jake jsem s vlaky CD mimo Pendolina nezazil a za cenu, za kterou Pendolino rozhodne nejezdi ... Tot vse .... Vic panu Jancuru ...
zatím to ale nejde ,nekoupím si na něj jízdenku v Praze ani v Zábřeze na Moravě čtvrt hodiny před odjezdem.Jízdu vlakem fakt neplánuji měsíc dopředu a s tím že pojedu konkrétním vlakem- jezdím do Prahy k lékaři a nikdy nevím jak to paní doktorka stihne..vlak není letadlo
a jasná výhoda ČD jízdenka platí 24 hod na všechny jejich vlaky na trati, co si koupím
Ono jich je mezi Prahou a Ostravou více? Ať na mapu koukám, jak koukám, pořád vidím jen jeden.
Nic proti Regiojetu. Prostě si vybral lukrativní trati a já osobně z toho budu profitovat. Až bude jezdit i mezi Horními Kotěhůlkami a Zlámanou Lhotou, tak se na to budu koukat trochu jinak. Takto to přece jen vidím z pohledu člověka, který absolvoval několik semestrů ekonomiky dopravy, byť je to již drahně let a neživí se tím.
Tento jedinec ekonomickeho (cti: zadneho) vzdelani patrne myslel sloty v grafikonu A pomlcel o nekolikerem projeti cervene, mnoha zpozdeni do 30 minut a spektakularnim ohnostroji v Bechovicich, kdy z jedouci zlute lokomotivy vyletla cast motoru na peron za velkolepych jiskrovych efektu.
Nebo vyžírač rozinek Jančura již nemá ani na placenou reklamu ???
Dle "interních informací" na vlacích prodělává, ale není to schopen přiznat ani sám sobě
a že Vás veze strojvedoucí, jenž od ČD odešel na penzi Vám nevadí ?
Trochu soudnosti a rozhledu v dané problematice přeji
Co furt máš s tím vyžíračem rozinek? On nemůže za to že od kraje, ani od státu, nedostává dotace na spoj. Strojvůdci musí splňovat přísná kritéria, pokud je ten penzista splnil, není důvod ho nezaměstnat.
To jste borec, ale raději se podívejte z okna, jestli už nejste ve Varšavě
Jel jsem z Ostravy do Prahy, takže Varšava nehrozí ...
bylo to nejlepsi, co se na zeleznici v CR mohlo stat. Ale placene clanky v rubrice "ekonomika" od mistnich idnes pisalku, tak i tyto vesele reklamni blogy, uz jsou ponekud unavne. Jancura provozuje 5 spoju denne, takze by bylo s podivem, aby je nezvladl provozovat bezproblemove. CD /a opravdu nijak tento absurdni komunisticky moloch nechci obhajovat/ jich provozuje 7000 denne. Takze je jasne, ze s kvalitou to asi uplne sroprocentni vzdy nebude... Pendolino je rychlejsi proto, ze ma mene stanic a naklapeci skrin. S casy slotu v koridorech, to nema nic spolecneho...
Jistěže - ČD provozuje 7000 spojů denně. K ČD mám ovšem dvě připomínky: (a) Proč aspoň menší část z těch 7000 spojů nebyla a ani není na slušné úrovni, (b) proč se u ČD začali vážněji zabývat kulturou cestování až nyní, kdy je k tomu tlačí konkurence? A navíc, co to je za manažery, kteří dlouho předem věděli, že se chystá konkurence, čekali až nastoupí a teď to všechno opožděně dohánějí (čistota vlaků, zlevnění občerstvění, zlevnění některých jízdenek)?