- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řeč se mluví, voda teče. Na co jsme za drahý peníz stavěli koridory na cca 160 km/hod., když ba se teď měla pro rychlovlak stavět sólo trať?!
Je to teď moderní, a lidi na to slyší. Jen málokdo se nad tím bohužel zamyslí.
Ekonomicky to dává smysl jen pro stavební lobby. To, že rychlovlaky stavějí různě ve světě, pro mě také není argument. Jenže s "dotacemi z EU" není bohužel nic nemožného.
Jsou takové projekty na namaštění spřízněných kapes a provětrání peněženky daňového poplatníka. Nákresy, studie, rady, porady....kde je rychlodráha na Kladno a letiště? A pamatujete "Praha olympijská" - kolik se na tom vy(pro)dělalo?
Rychlodráha do Kladna je skutečně již letité téma, které se rozvíří vždy před volbami. Obávám se, aby toto nebyl stejný případ... Mám krátkou paměť, takže pokud byste mi Prahu olympijskou nepřipomněl, tak bych si na ni nevzpomněl. Olympiáda by byla taky pěkný tunel do veřejných financí. Máte pravdu, účel těchto akcí je zřejmý.
Chci Vám říci, pane Gayere, že Vaše blogy čtu s železnou pravidelností a vždy mi udělají radost. Děkuji Vám za ně. Čtu teď jen oblíbené autory a většinou až druhý den a diskusím se také snažím vyhýbat.
Ano, zřejmě správná úvaha jak o smysluplnosti nového koridoru, tak o populismu ANO. Ale, nic nového
Máte pravdu, nejedná se o nic nového. Měl jsem chuť to napsat, a tak jsem to napsal.