- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je mnoho gymnázií, snížit na max polovinu, za špatné, nevhodné chování žáka vyloučit, klasifikaci snížit o 2 stupně automaticky u všech, na vysoké školy zavést obtížné přijímací testy plus osobní pohovor. Samozřejmě, že toto násilí na dětech v totálně zkažené společnosti NIKDO nezavede, a tak se budeme pomalu a jistě sunout do sebevědomých kanálů nevědomostí.
a nebude lepsi zbavit ucebni obory nalepky "pro neschopne"? Proc by mel byt gymnazista neco vice nez svarec? Kazdy ma jine schopnosti a pro me je dobry remeslnik na stejne pricce jako vedec, kazdy ma svou hodnotu pro celek. Statni maturity rozhodne ano
Státní maturita jen skvěle potvrzuje skutečnost, že je nesmysl, aby 90 % populace mělo maturitu. Všichni o tom dlouho vědí a nikdo s tím nic bohužel nic nedělá.
Maturita není právo každého, stejně jako vysokoškolský titul.
To je ale celoevropsky problem. Proste lidi uz jsou zvykli, ze maturita je standard.
V každém případě mají státní maturity jeden pozitivní význam. Starší generace (i ta, co se školstvím nepřichází posledních 10-15 let do styku) po přečtení těch testů konečně začíná chápat, jak hluboko kleslo naše školství.
statni maturita ma poskytovat urcitou garanci, ze clovek co absolvoval stredni skolu ma urcitou uroven znalosti. Pokud ma byt maturita nastavena tak, aby ji vzdycky udelalo 100% studentu, tak je vicemene zbytecna a je klidne mozne ji zrusit. A k te maturite z matematiky - koukal jsem na ty otazky a bylo to skutecne velmi jednoduche, na spoustu otazek by vam stacilo umet upravovat zlomky a trojclenka, coz je ucivo zakladni skoly. Takze tem co to neudelali holt nebude nic jineho, nez - jaka hruza - se na to poradne naucit.
Maturoval jsem státně minulý rok a byl jsem spokojený. Čeština (didaktický test mám na mysli) byla pro pologramotné a matematika pro devátou třídu.
Se státními maturitami souhlasím , proč by měl mít maturitu každý ?
Ona 20% úmrtnost není velká... u nás na VŠ absolvovala zhruba polovina ve srovnání se zápisem do prvního ročníku . Taktéž nebyly vyjímečné zkoušky , kdy ze sta studentů jich uspělo osm.
Navíc tyto maturity slouží i jako měřítko kvality škol...a proto chápu , že proti ním brojí hlavně školy , kterí dosud spíše sloužily jako prodejny maturitních vysvědčení.
Jediné připomínky mám ke společnosti Cermat.
Srovnáváte střední s vysokou, víte o tom?
Jako nejrozumější bych viděla vrátit zpět tříleté učňovky, ukončené závěrečnou zkouškou.
Maturity nechat jenom na gymnáziích a čtyřletých odborných školách. Počet těchto škol silně zredukovat, aby maturita získala znovu svou ztracenou vážnost.
Hm, a jak redukovat. Rozpočítají se, kdo půjde z kola ven?
Začali se učit. Můžu to porovnat se staršími dětmi, ty místo čtení zkoukly filmy a anglicky uměly sotva pozdravit a maturitu mají... Rozhodně ponechat, ono se to časem usadí.
Já myslím státní maturity rozhodně ponechat ... jen náročnější ... a rapidně snížit počet středoškoláků... Průměrně inteligentní na učiliště...
Souhlasím.
Měla by se zvýšit náročnost zkoušek a alespoň by se tím vytřídilo zrno od plev. Kdo na to nemá měl by jít na učňák!!!!