Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Ale budeme si do nich sedat. Variantu Vašeho dotazu vznášli lidé již nad "parostroji", později nad automobily, stejně jako nad současnými autopiloty.

(Abych byl přesný - v mém případě do nic budou sedat spíše moji potomci.)

0 0
možnosti
VP

A co teprve až by se v nějakém exponovaném místě (http://technet.idnes.cz/nebe-mezi-usa-a-evropou-073-/tec_technika.aspx?c=A140627_095956_tec_technika_vse) zbláznilo třeba jen jedno jediné letadlo a všichni ostatní letěli dál přesně podle správného programu!

0 0
možnosti
AJ

A22d82a49m 18J87a54k15e26š

3. 1. 2016 12:04

Že jsou technologie sice výborné, ale dvousečné bylo vidět v roce 2009 při pádu Airbusu Air France. V okamžiku, kdy autopilot vypnul kvůli zamrzlým pitotkám, piloti nezvládli s letadlem letět. Byli totiž tak zvyklí na to, že za ně řídí většinu času stroj, že nedokázali použít zbývající funkční přístroje, což by zvládnul leckterý rekreační či sportovní pilot s doložkou pro IFR.

On je totiž stroj stále naprogramován lidmi a umí zvládnout vždy jen standardně předvídatelné situace. V jakékoli jiné situaci předává řízení předat řízení někomu. Ten, kdo většinu času bude jen pasivně sledovat budíky a bude umět jen řídící počítač nastavit, zkušený pilot spíše nebude.

0 0
možnosti
VH

Jaké jiné přístroje zjišťovaly nadmořskou výšku? A zejména: z čeho měli piloti usuzovat, že přístroje ukazují chybně?

0 0
možnosti