- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novinari to pisi, protoze to cesti ctenari chteji slyset. Takze bych to rozdelil napul.
Plzeň se dělá i v Polsku a stačí se do obdobných lahví.
No tak ne že bych přespříliš věřil novinářům, ale to riziko, že nový majitel firmy zvolí strategii, kdy srazí výrobní náklady na jednotku na minimum (a tím i kvalitu) a bude spoléhat na to, že lidé to budou i nadále kupovat čistě kvůli značce, je tu vždy. Co jsem tak okolo pochytil, tak v poslední době se to stalo např. piškotům Opavia, byť ty já sám nekupuji.
Trefa do piškotu. Piškoty opravdu s původními výrobky nemají krom názvu nic společného.
u housek nevadí že jsou nebo nejsou české - vadí, že chutnají jako odpad a posledních 5 let se jejich kvalita neustále zhoršuje
Pane kolego, ale musíte (doufám) uznat, že nevzdělanost a jednoduchost žurnalistů nám, kteří se mediálním poradenstvím živíme, dobrý chléb, ba i lepší laskominy přináší. Já osobně pravím - co nejvíc hlouposti do redakcí!