Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Novotnak

3. 2. 2010 16:19
Mosty jsou drahé, tady až moc

a dál? Třeba nějaká vlastní myšlenka, vtip, pointa, souvislost, něco co si všichni nepřečetli z tisku nebo něco mezi řádky?

0 0
možnosti
TN

Atomas

3. 2. 2010 14:17
Super stezka

Tato cyklostezka propojuje Libeň s Hloubětínem. Nyní je mnohem atraktivnější projet na kole například trasu od Trojské ZOO až do Kyjí k rybníkům. A s auty se potkáte pouze minimálně. I přes spornou cenu díla jsem rád, že tato cyklostezka vznikla.

0 0
možnosti
LH

ant.

3. 2. 2010 13:07
...možná jen most pro cyklisty...ale to není tak zajímavé...

Za vysokou cenou cyklostezky v pražských Vysočanech, která přišla asi na 140 milionů korun namísto předpokládaných 116 milionů, může zvýšení cen oceli.

"Více než 90 procent nákladů připadlo na 212 metrů dlouhý cyklistický most s rampou pod Harfou, na další tři nové mosty v náspu vlečky, na dva obnovené a pro cyklisty upravené železniční mosty a na terénní úpravu a na odvodnění sjezdu u Hořejšího rybníka," řekl Toman. Samotná komunikace podle něj stála jen asi tři miliony korun na kilometr.

Podle předsedy komise městské rady pro cyklistickou dopravu Pavla Poláka nebylo možné tříkilometrový úsek cyklostezky vést po jiné trase. Nabízelo se sice vedení biokoridorem Rokytky, tam by ale město narazilo na ochránce přírody. Další možností byla trasa po frekventované Poděbradské ulici. "Tam jde ale cyklistům o život," poznamenal Polák. Proto se prý stezka v trase bývalé železniční vlečky jevila jako nevhodnější...

0 0
možnosti
MP

admiral666

3. 2. 2010 13:47
Re: ...možná jen most pro cyklisty...ale to není tak zajímavé...

ten most ale neni jen pro cyklisty, vyuziji jej i pesi co bydli v tom obrim sidlisti na miste teplarny CKD pro prichod zadem a v klidu od vysocanske-metra.

0 0
možnosti

Clara Shot

3. 2. 2010 8:18
Pražákům těm je hej, ty prachy nepálej..

;-D

0 0
možnosti
A

auslander

2. 2. 2010 22:49
V Praze

již krytá přetlaková dráha pro cyklisty je, v Motole Ale pro veřejnost to vůbec není, ono jet na kole bez brzd, kde nemůžete ani přestat šlapat a ani nějak zvlášt manévrovat...:-/

0 0
možnosti
G

Gmur

2. 2. 2010 18:16
odkad kam vede toto dilko?

Moc by mne to zajimalo. Na co jsou tri km? Navazuji?

Predstava, ze za 150 milionu se da bezne postavit 30 slusnych baraku (ne-li vice) me primo drasa.

Bude vysetrovat policie?

0 0
možnosti
MP

admiral666

3. 2. 2010 9:24
Re: odkad kam vede toto dilko?

precti si me odpovedi dole, stezka vede po ekologicky problemovem uzemi, je jasne, ze k standardni mire uplatku a kapriku doslo, ale cena samotna, vzhledem k osudu lokality a predpisum EU az tak nerealna neni. Nelze srovnavat vyasfaltovani chodnicku v horni lhote s stavbou skrz brownfield.

0 0
možnosti
MP

admiral666

2. 2. 2010 16:48
hodne mostu...

Tezko rict, jsem zastance teze, ze ODS krade, o tom zadna, ale ta stezka taky nebyla zadarmo, je tam velmi mnoho mostu, vedla po brownfieldu, tam taky nejde jen tak nalit asfalt, ale diky EU se musi stare podlozi odtezit a odvezt. Kryta hala na krouzeni by byla naprd, protoze tahle stezka, jakkoli muze byt predrazena, je paterni a odvadi cyklodopravu z oblasti cerneho mostu a okoli k stare stezce kolem rokytky a dale do centra (vyhledove z vysocan na nove spojeni a odtam k hlavnimu nadrazi)

0 0
možnosti
RP

radim36

2. 2. 2010 17:02
Re: hodne mostu...

Jestl to má být nějaká páteřní trasa, tak to už trochu dává smysl. Pak je ovšem divné, proč to magistrát takhle neprezentuje.

Ale stejně i tak, cpát do centra  města s takovým nedostatkem prostoru  ještě navíc cyklistickou dopravu je evidentní nesmysl. Dělat mosty a nadjezdy, jen aby cyklisti nemuseli před křižovatkami sesedat a za ní znova nasedat je v dnešní situaci jednoznačně  trestuhodné plýtvání. Když už mají vznikat v centru města cyklistické stezky, tak ať se prostě příslušné ulice uzavřou pro automobilovou dopravu a přenechají cyklistům.

0 0
možnosti
A

agent

2. 2. 2010 16:32
Pro pražáky je třeba obnovit

střelnici v Praze-Kobylisích.  Před popravčí četou by  povídali i co není pravda!  Nebo je půjčit amíkům  do jejich kubánské věznice.  Ta na týden...

0 0
možnosti
MB

Mychal.B

2. 2. 2010 16:07
No, na první pohled je to podivné,

ale na kolik tak může přijít jedno to mimoúrovňové křížení? Krát sedm...

0 0
možnosti
RP

radim36

2. 2. 2010 16:51
Re: No, na první pohled je to podivné,

Ono je podivné především to, že cyklostezka uprostřed města, co potřebuje na 3 kilometry těch tuším 7 nadjezdů, byla vůbec vyprojektována. Pokud se tím měla omezit individuální automobilová doprava do práce, tak na to je městská hromadná doprava.  Pokud se tím mělo dosáhnout nějaké sportovní vyžití pražských cyklistů, tak nesrovnatelně levnější je podpořit přepravu kol v městské MHD a zajistit tak dopravu cyklistů na periférii Prahy, kde za 150 miliónů mohou těch cyklostezek nasekat desítkyaž stovky kilometrů. A to ne v dopravou a průmyslem znečištěném pražském ovzduší, ale v mnohem čistějším  příměstském ovzduší.

A pokud přece jen z nějakých důvodů by měla být v centru Prahy cyklostezka, tak ne nějaká umělá nově postavená trasa, ale určitě by se našly nějaké pro dopravu nevýznamné ulice, kde by stačilo prostě zákazy omezit auta.

0 0
možnosti
T

tromi

2. 2. 2010 16:02
pst, to se tady nesmí psát

modřiny jsou čistý, nebo se cenzor po.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2305x
Člověk vyčnívající a jedinečný tak akorát, kterého občas něco zaujme tak, že o tom napíšu.

A jakožto dlouhodobě nezaměstnaný projektant, technolog a vůbec obecně "člověk technický" , schopný a ochotný okamžitě nastoupit do práce, se ve svém věku 50+ směji údajnému nedostatku technických odborníků.