Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

20. 8. 2010 16:24
Pokud mluvíme o pojištěných autech,

pak škodu odhaduje pojišťovna. A rozhoduje, jaký způsob opravy uhradí (úhradu realizuje podle dohody s pojištěncem buď na fakturu servisu, nebo odhadní cenu opravy na ruku). Tak to dělá u všech pojistných škod. Někdo považuje návrh na totálku za neštěstí (protože současná hodnota mu neuhradí ani nákup ojetiny), jiný za kliku (protože chtěl auto stejně prodat). Co se vám na tom vlastně nelíbí?

0 0
možnosti
RP

radim36

20. 8. 2010 18:22
Re: Pokud mluvíme o pojištěných autech,

Já jsem ještě ze staré školy a jsem zvyklý, že když něco funguje, tak se nelikviduje, opravuje se to a používá dál. 100 tisíc nebo ještě víc dát jenom za opravu laku považuji za zhůvěřilost. I když na druhé straně jakožto kdysi projektant chápu, že taková cena  při současné ceně barev a počtu  člověkohodin a při současných cenách lakovacích linek prostě vychází.

Ale v případě ojetiny za těch cca 100 tisíc bych se asi nejpíš domluvil s pojišťovnou, nechal si proplatit sklo a jiné škody a lakování bych si zařizoval tím levným způsobem.  I kdybych si měl to auto zatmelit a nastříkat doma na dvorku sám.

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

20. 8. 2010 14:41
Leda u vraku za 10 tis

... ale u toho to ani nemá cenu. Ale pokud by mi někdo u normální ojetiny třeba za 100 nebo ještě víc někdo řekl, že zamatlá hluboké důlky ve střeše kitem, nebo že do toho bude šahat svářečkou, nebo dokonce do toho vyvrtá díry, když jde během chvilky sundat stropnice, je zralej tak na nakopání s rozeběhem. Jestli někdo takovej o sobě říká, že "dělal" do oprav aut, tak já říkám, že je to prase. Ale není divu, podle toho, jak u nás auta vypadaj, zdaleka není sám.

Pokud budu chtít opravovat důlkovatou střechu, tak ZASTUDENA, jenže na to už je holt potřeba něco umět, na to už musí být PAN KLEMPÍŘ, a ne jen matlal. Zastudena jde leccos opravit bez poškození laku tak, že to ani není od pohledu moc poznat (pokud někomu stačí levná varianta), nebo že to není potřeba tmelit tlustou vrstvou, která dřív nebo později popraská.

Zájemcům o to, jaké jsou možnosti oprav, doporučuji navštívit spíš stránky např. http://www.karosar.cz, než tohle :/

0 0
možnosti
RP

radim36

20. 8. 2010 14:51
Re: Leda u vraku za 10 tis

Když se to udělá kitem, tak to asi praskat bude. Ale když se to udělá kytem, tak to praskat nebude.

Jinak kit = model autíčka nebo něčeho podobného.

0 0
možnosti
P

polibek

20. 8. 2010 13:29
pánové mám dotaz

ta metoda funguje jen na škodovky, nebo i u Mercedesu, který má plech o hodně silnější? Nějka se mi nechce věřit, že by nebylo snadnější vyměnit danou část kapoty, než se babrat s důlečky

0 0
možnosti
RP

radim36

20. 8. 2010 13:45
Re: pánové mám dotaz

To bude asi případ od případu, jestli se ten díl dá zvlášt vůbec zakoupit, kolik stojí, jestli to proplácí pojišťovna nebo ne.....

Já jsem jen chtěl upozornit, že na nějaké starší ojeté šunky je nějaká drahá oprava laku zbytečná a že pokud je to auto jinak spolehlivé, že se nemusí šrotovat, ale levně opravit a v klidu ještě nějaký rok používat....

0 0
možnosti
I

IRoman35

20. 8. 2010 13:08
Co to je za žvást?

Já platim, takže chci mít tu nejvyšší kvalitu. Včetně laku. A pokud se mi na živelné pohromy vztahuje pojistka, je pojišťovna povinna mi škodu uhradit. Vozidlo totiž musí servis uvést do původního stavu, nejsem si jistej jestli zrovna vytmelenej cedník ze střechy se dá původním stavem nazvat. Tyhle hokusy pokusy ať si někdo provádí na starých škodovkách, kde je jedno když má někdo u červenýho auta zelený dveře.

0 0
možnosti
RP

radim36

20. 8. 2010 13:29
Re: Co to je za žvást?

Nové nebo skoro nové auto, zvláště když ho plánuji později ještě prodat jako ojeté, tak tam se ta nejvyšší kvalita laku hodí. Ale na nějakou ojetinu za 100 tisíc, zvláště když mechanicky jinak nedělá poblémy a je spolehlivá.....

I když to je z pojištění, stejně je to svým způsobem plýtvání.

0 0
možnosti
L

Lanta.2004

20. 8. 2010 13:02
Viděl jste jak ta uata vypadají?

Asi ne.Na těch autech není jeden či dva důlky aby se mohly jednodušše vyrovnat,ale mnohdy je důlky posetá celá karoserie,takže počet takových důlků se rovná několika desítkám či dokonce stovkám.Už vidím jak každý důlek navrtáváte a vytahujete háčkem.Efekt by to mělo jediný - auto by připomínalo ementál;-D

0 0
možnosti
L

Lanta.2004

20. 8. 2010 13:02
Re: Viděl jste jak ta auta vypadají?

oprava nadpisu

0 0
možnosti
S

Shackall0

20. 8. 2010 12:19
Háček?

"Svépomocně se to běžně dělá tak, že se doprostřed důlku vyvrtá otvor tak dvoumilimetrový nebo tenčí a háčkem z nějakého tuhého drátu se plech zevnitř podchytí a důlek vytáhne ven.  Malý otvor v plechu pak není problém zatmelit..."

To už jste někdy dělal, nebo Vám to říkal Franta u piva?8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2305x
Člověk vyčnívající a jedinečný tak akorát, kterého občas něco zaujme tak, že o tom napíšu.

A jakožto dlouhodobě nezaměstnaný projektant, technolog a vůbec obecně "člověk technický" , schopný a ochotný okamžitě nastoupit do práce, se ve svém věku 50+ směji údajnému nedostatku technických odborníků.