- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cituji z odkazovaného článku: Ne všude využívají metody výuky, které dokážou v dnešních dětech vzbudit zájem. Prosím vás, čím chcete zaujmout rozjívené děcka, které kolem sebe mají desítky technologií mnohem lepších než ve škole, jen u nich pasivně sedí a nikdo je nenaučil nad něčím přemýšlet. Už i na výběrových osmiletých gymnáziíích nemají děcka základní návyky,aby se dokázaly učit. Něco se přece musí naučit zpaměti, ale ono to bolí, tak si s nimi na základce jen hrají. Na co jsou ale všechny ty interaktivní tabule,když děcko nedokáže nic do paměti uložit, a pak na tom stavět další znalosti. A o tom,že většinu hodiny musíte jen ukázňovat místo učení, už ani nemluvím. Nikdo nechce mlčící bobečky sedící s rukama za zády, ale sprosťáky, kteří vám bez zábran skákají kdykoliv do řeči, těžko něco naučíte. Chtělo by to zase rákosku.