Diskuse
Mohu vám nějak pomoci?
Děkujeme za pochopení.
HappyCz1824
Jak přijít o zákazníka
Měl jsem podobný problém, když jsem reklamoval notebook Acer. Vyskočilo mi písmenko z klávesnice a oni to nechtěli uznat jako reklamaci, ale tvrdili, že jsem si to rozbil sám. Když jsem volal na placenou help-linku, poslouchal jsem za svoje peníze asi 5 minut reklami o tom, jak je Acer skělej. Na druhé straně byl člověk, co ani neuměl dobře česky a nebyl schopen zavolat vedoucího. Po 20 minutách jsem to vzdal s tím, že tuhle značku si už nikdy nekoupím. A to jen kvůli jejich help-lince.
Angi
Tak to u nás chodí.
Známý když chtěl vedoucího (telfeonicky) tak mu ten člověk z modrého (nevím jak moc modrého) obchodu zavěsil..když zavolal znovu a představil se, tak mu bylo opět rovnou zavěšeno.. pokud vím, tak na prodejnu nejel, protože mu to nestálo za ztrátu času a nervů. O jaký problém se jednalo a jak to nakonec vyřešil si bohužel nevzpomínám.
forhend
Ani se té vaší neAsertivitě nedivím...
Bohužel, jsme v Kocourkově. Když řešil můj německý známý podobný problém v Berlíně s kyslíkárnou, bylo to pořešeno za 10 minut, s tím, že mu dokonce nabídli, že za ním dojedou a problém vyřeší u něj doma...