Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

HappyCz1824

29. 6. 2009 19:09
Jak přijít o zákazníka

Měl jsem podobný problém, když jsem reklamoval notebook Acer. Vyskočilo mi písmenko z klávesnice a oni to nechtěli uznat jako reklamaci, ale tvrdili, že jsem si to rozbil sám. Když jsem volal na placenou help-linku, poslouchal jsem za svoje peníze asi 5 minut reklami o tom, jak je Acer skělej. Na druhé straně byl člověk, co ani neuměl dobře česky a nebyl schopen zavolat vedoucího. Po 20 minutách jsem to vzdal s tím, že tuhle značku si už nikdy nekoupím. A to jen kvůli jejich help-lince.

0 0
možnosti
A

Angi

29. 6. 2009 18:11
Tak to u nás chodí.

Známý když chtěl vedoucího (telfeonicky) tak mu ten člověk z modrého (nevím jak moc modrého) obchodu zavěsil..když zavolal znovu a představil se, tak mu bylo opět rovnou zavěšeno.. pokud vím, tak na prodejnu nejel, protože mu to nestálo za ztrátu času a nervů. O jaký problém se jednalo a jak to nakonec vyřešil si bohužel nevzpomínám.

0 0
možnosti
FP

forhend

29. 6. 2009 17:35
Ani se té vaší neAsertivitě nedivím...

Bohužel, jsme v Kocourkově. Když řešil můj německý známý podobný problém v Berlíně s kyslíkárnou, bylo to pořešeno za 10 minut, s tím, že mu dokonce nabídli, že za ním dojedou a problém vyřeší u něj doma...8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1847x
První pokus

Seznam rubrik