Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Mitheitel

23. 7. 2009 12:24
Souhlasím,

přesně vystiženo a jednodušše karma...R^

0 0
možnosti
M

mischplysch

24. 6. 2009 10:17
souhlasím

Přesně, Libereckým politikům jde v tomto případě nejspíš o vlastní kapsy, spřátelené firmy kamarádů a známých atp. Takhle to prostě v čechách bohužel chodí, tady nejde tolik o nějaké zelené, ale o politické zájmy.

Dálnice přes unikátní oblast, která má možná šanci dostat se na seznam Unesco , je nesmysl. Český ráj je pravdu jen jeden a malý, Alpské oblasti v Rakousku jsou obrovské, tam prostě dálnice přes Alpy vést musely, ale přes Český ráj opravdu vést nemusí. Jsou méně škodlivé varianty, tak proč ne tudy?

0 0
možnosti
B

Bobes60

10. 7. 2009 10:04
Re: souhlasím-reakce na reakci

Měl bys vědět, že tato silnice bude financována ze státních peněz a kraj na to nedá ani penny a taky žádné peníze od státu na tu silnici nedostane. Stát si sám rozhodne, kdo to bude stavět. Každý, kdo zná kupecké počty, tak si to spočítá, kolik ušetří času, benzínu atd. a bude jezdit po stávající silnici. Nikdo ho nemůže donutit k tomu, aby tam nejezdil. Přeci nebude platit za "dálnici" mýtné a ještě najede další polovinu cesty mezi Turnovem a Jičínem navíc. Chudáci budou ti, kdo vedle tý silnice bydlí, a musí kvanta aut čuchat. Takové lidi, který maj tyhle zcestný názory  bych tam přestěhoval, aby poznali, co to obnáší. Hlavně, že se rozhoduje jako v Mnichově "bez nich, o nich". 

0 0
možnosti
PM

Pet-H

24. 6. 2009 8:43
R35

Ono by se totiž v případě jižní varianty většina staveb realizovala v Královehradeckém a Středočeském kraji to kraj Libercký nechce ani slyšet. Proč asi, asi tam budou mít hodně osobních zájmů pro zakázky libereckých firem.

Přeji všem pěkný den.

Hombre

0 0
možnosti
PM

Pet-H

24. 6. 2009 8:41
R35

Nejsem proti výstavbě dálnic, ale ať se konečně staví tam kde jsou potřeba, na přetížených úsecích, které jsou nebezpečné a tvoří se zde kolony. Silnice Jičín-Mladá Boleslav je toho příkladem. V případě vybudování jižní varianty dojde ke stažení tranzitu z obou tras (původní I/35 a I/16) na novou dálnici a uleví se všem. Lidi začněte konečně používat mozek. Argumenty o zkracování kvůli 8 km a pod. jsou směšné. Netvrďte mi, že když jedete do Chorvatska nebo kakoli jinam, studujete podrobně mapy, kde sjet z dálnice a ušetřit 10 km. To je přece nesmysl a potvrdili mi to i řidiči kamionů.

Ani jižní varianta není bez vad na kráse, Prachovské skály a Valečov obchází docela blízko, ale věřím, že zvítězí zdravý rozum a dálnice bude a trasa povede tak, aby s ní byli všichni spokojeni. A jde to, jen se musí chtít a používat rozum. Jenže to je obtížné pokud rozhoduje lobby, korupce a peníze.

Hombre

0 0
možnosti
B

Bobes60

10. 7. 2009 10:12
Re: R35

To jsem nevěděl, že jezdíš každý den do Chorvatska. Já si myslím, že to je především spojnice dvou krajů a bohužel, když najedu o 10 % navíc, tak je to celkem dost, když si uvědomím, že budu muset zaplatit ještě mýtné. Není to žádný dálkový mezinárodní tah, jak někteří "odborníci" hlásají. Stačí se podívat na mapu Evropy nebo dávat pozor při hodinách zemněpisu v 9. třídě,aby se došlo k závěru, že propagovaný tah Hamburk-Istambul vede po D8, D1 a D2 a nikoli po R35. I všechna doprava od Berlína vede po dálnici na Drážďany, takže není důvod, aby kamiony pokračovaly dál přes Liberec, když mohou jet přes Ústí n/L.

0 0
možnosti
SV

starej_vul

23. 6. 2009 18:34
:-) ... SALZBURG VILLACH

Kdo projel dálnici Salzburg Villach? Rád bych diskutoval nad touto trasou která vede Alpami ... je to krása, dálnice přimknuta  ke strmým alspským velikánům se nenápadně dívá z výšjy do apských údolích. Čisté zastávky, toalezy, občerstvení, stromy,tráva,pohodlí ... teda ... akorát když projedete tunelem nevíte zda vás uvítá sluníčko nebo sníh ... I LIKE THIS WAY

0 0
možnosti
VD

všd

23. 6. 2009 16:34
Nejdříve chci vidět R 35 HK-Litomyšl-Mohelnice

ČR chybí druhá kapacitní spojnice mezi Prahou a Moravou. Co se týče úseku na Liberec, ten je významný hlavně pro Liberec a okolí. "Velký transit" bude moci jet trasou Německo-pražský okruh-HK, případně Polsko-Trutnov-HK až bude dostavěna tamní rychlosilnice. Toto je úsek primárně pro dopravu do a z Liberce a okolí.

Mnohem levnějším řešení by bylo postavit nové úseky silnice I/35 mimo obce, ale pouze jako silnici I. třídy. Za zbylé peníze by se dalo provést ještě druhou takovou stavbu na podobně dlouhém úseku a ještě by stále zbyla polovina plánovaného rozpočtu. Až bude hotová rychlostní silnice z HK přes Jaroměř do Walbrzycha a Wroclavi, využití I/35 spíše poklesne.

0 0
možnosti
M

mischplysch

23. 6. 2009 16:32
Dálnice tudy ne

Ať se dálnice vesele staví, ale ne přes Český ráj. Je to unikátní, krásná, ale velmi malá oblast, kterou dálnice zničí. Lepší je opavdu jižní varianta, i když ani ta není ideální, ale ideální místo pro dálnici prostě neexistuje. Všichni ti, co často brojí proti zeleným ekoteroristům by se s nima okamžitě spojili kdyby ta super dálnice měla vést pár desítek metrů od jejich domku či chaty.

Ono často za průtahy nemůžou oni zelení, ale neschopné a zkorumpované úřednictvo a politici, kteří si tam hojí své vlastní ekonomické a lobystické zájmy. Svést to pak na zelené je to nejjednodušší a někteří jim to ochotně baští (někdy za to pravda mohou všichni dohromady). Nevím proč je nutné u nás stavět předražené dálnice a vést je těmi nejhoršími variantami (přes chráněná území a unikátní místa) atd

0 0
možnosti
AA

akro

23. 6. 2009 16:11
arschloch

Problém není v R35, problém není v jejím vedení Českým Rájem, či jinou krajinou.

V alpských zemích vedou dálkové trasy obdobnými lokalitami aniž by to vyvolávalo obdobné výlevy jako u nás. A nejen proto, že jinudy vést ani nemohou. Především proto, že jsme zcela výjimečným skanzenem v EU. Máme totiž nejvíc arschlochů v Evropě a ještě jim umožňujeme do všeho žvanit, protestovat, zdržovat, blokovat, atd. Jen v ČR lze pomocí jediné osoby založit občanské sdružení, které se nanominuje do správních řízení a tam žvaní, blokuje, brání, vydírá (investoři dobře znají.....). Pokud v takovém třeba Portugalsku nastavěli za pár let s pomocí EU stovky a stovky kilometrů dobře vedených dálnic, pak proto, že tam neposlouchají arschlochy a dálnice nestaví skanska, můžou jich tedy za stejné peníze a čtvrtinový čas postavit čtyřikrát víc než my.

0 0
možnosti
X

Xman1

23. 6. 2009 16:34
Re: arschloch

Vy si snad myslite, ze v EU probiha soutez v tom, ktery stat postavi vice km dalnic za kratsi dobu! Takova blbost! To je jako soutezit kdo driv vykrvaci, nebo kdo vypije vic alkoholu.

V cem budeme podle vas soutezit at tady budeme mit dalnice do kazde vesnice? Ve stavbe verejneho osvetleni? Nebo jadernych elekrtaren?

Jestlipak budeme nekdy soutezit v sadbe novych stromku v lese?

Mel byste byt pisny, ze tu jsou lide, kterym zalezi na zachovani a ochrane prirody a pamatek. Za jsou ochotni za to bojovat i kdyz jim lidi jako vy podrazeji nohy. Jediny arschloch jste tu VY!

0 0
možnosti
R

rybarjirka

23. 6. 2009 15:54
taky nechápu

Havlis, biomase rozumíš, ale chyběl jsi v páté třídě na vybraná slova po M.

0 0
možnosti
PD

duff_

23. 6. 2009 15:42
R35

mě zajímá od Mohelnice k Hradci. Dál je pro mě nepodstatná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1847x
První pokus

Seznam rubrik