- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý pravicově smýšlející cestuje po Praze automobilem, a pokud si chce člověk zasportovat, tak vyrazí s kolem na opuštěné silnice III.třídy za městem. Nějaké 3 km cyklostezky ho nevytrhnou, leda že by ji projel 20x tam a 20x zpátky, aby se tomu dalo říkat sport.
Jo, koloidi na okreskách, kde se nevyhnou dvě auta, to je teprve radost, viz http://kulhankova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=96635
...ale ne takovým nesystémovým a polovičatým způsobem, jak je vytváří Praha. Nakonec vem čert, kolik stojí; stejně bychom ty ušetřené peníze nedostali zpátky, parazité z magistrátu by je vyhodili za něco jiného. Ale když už se to jednou staví, tak ať to taky k něčemu vypadá.
Příkladem za všechny ostudy budiž nová "cyklostezka" v Povltavské ulici, která je tvořena jednou dopravní značkou na začátku, jednou dopravní značkou na konci a dlaždicovým protiskluzovým pásem zasekaným doprostřed chodníku. Chodník nebyl vůbec rozšířen, ba naopak mi připadá, že byl ještě o něco zúžen tím, jak se nové zábradlí stáčí dovnitř namísto ven. Vzhledem k lampám veřejného osvětlení se navíc použitelná plocha chodníku v pravidelných intervalech zužuje natolik, že se tam chodec a kolo nemohou minout bez kolize. Je pouze otázkou času, kdy mě tam některý cyklista porazí a bude bit. A přitom docela zbytečně - jen kvůli lenosti radních, kteří si pod pojmem "cyklostezka" představují pouhé zúžení chodníku.