- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak si říkám, že kdybych já vám elektrikářům vysvětloval, jak to chodí v drátech a přístrojích s použitím termínů z mediální a veřejné komunikace, byl bych jistě za blbce. Ale tak jako vy si to troufne každej. Kdybyste si v SSO radši zaplatili pořádnej politickej marketing a zkusili naslouchat profesionálce KK, která je snad ještě vaší mluvčí, nemuseli byste být za elektrikáře.
Kdyby "pořádnej politickej marketing" vyhrával volby, tak logika věcí říká, že nejlepší marketing si zaplatil Babiš, druhý nejlepší Sobotka, atd. Podle vás, by se ve volbách ukázalo, který politický marketing je lepší a který horší. Lidi tak nevolí strany, ty jsou jen záminka, volí politický marketing - na stranách nezáleží.
Mrzí mne, že jako šikovný elektrikář jste neocenil marketing vaší profese.
Kandidát na prezidenta, Norbert Hofer, z rakouských Svobodných, všechny ty kursy
sebeovládání a mediální prezentace, absolvoval a skutečně vystupoval docela sympaticky. Až v posledním televizním duelu ztratil na chvíli panování a vybouchl.
Tím, ukázal svou pravou tvář. Tak na to pozor pánové.
Takový výboje jsou elektrostatické povahy. Na povrchu hladké koule se hromadí náboj a když se přiblíží někdo, na kterého se náboj může vybít, přeskočí jiskra. To se může přihodit skinheadům jako je B. Sobotka nebo lidovec Herman. Ale taky se ten náboj může hromadit v ochlupení jako je liščí ohon nebo pokrývka hlavy ministryně Valachové