- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše jsem vám hezky spočítala za zasílání měsíčních vyúčtování v částkách 5 - 8 tisíc za pomalý Internet Basic Nonstop - každé připojení jste mi načítali, ač šlo o paušál. Asi jste chtěli mít práci se zbytečnými reklamacemi. Nyní si spokojeně užívám rychlý bezdrátový internet za cenu přijatelnější, než nabízíte v tak zvaných akcích.
Nerozladí mě ani poslední nezaplacená faktura, kterou O2 přes četné reklamace ani po 2 letech nespočítalo správně. Nerada se vám pletu do řemesla, nazvali jste mě však neplatičem a předali fakturu vymahačské firmě. Dle faktury O2 jsem sečetla paušální poplatky, hovory a DPH - a mnou objednané a odebrané služby jsem uhradila.
Nechápu, co po mně chcete více a proč nejste s tímto dořešením situace spokojeni. Slíbili jste mi odpověď od specialisty - ale nějak se nezadařilo a trváte zarputile na svém. Já jsem ovšem dlužnou platbu vyrovnala!
Za dva roky tahanic s reklamacemi je ze mě dokonalý odborník na chyby v účtech firmy O2 a chybí-li vám specialista na finanční spory se zákazníky nabízím své cenné služby za nadstandartní plat hodný milionáře.
Poškození zákazníci rádi uvítají služby nezávislého specialisty - co však milionářská firma O2 ?
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!