Děkujeme za pochopení.
Z27d94e14n19ě74k 42M60a66t14u52š25k95a
každá doprava se prodražuje překládkou a proto stále vázne i ta železniční.
Natož potom ta lodní.
V65l54a38d63i51m70í34r 58Š19ť71a54s63t10n30ý
Kdyby kanál dokázal stáhnout ze silnic jen 10% kamionové dopravy, tak byste zjistila, že těch silnic zase tolik nepotřebujeme, nehledě k ekologickému přínosu hospodárnější a čistší dopravy.
O23t59a 32K56i16n97c
Ano, ale kdyby. Stavba kanálu by určitě měla vliv na životní prostředí, musely by se rozšířit přístavy lodí a přizpůsobit tomu dopravní infrastruktura, takže v určitých oblastech by bylo kamionů více. Nejsem si jist, zda by bylo více kladů než záporů či naopak.
R26o89m37a48n 90E72n52d64e60r19s
Jezdil jsem kamionem a to "just in time" je ,přeloženo do dipečérštiny "včera bylo pozdě". Když jsem přijel na vykládku, zpravidla ani nevěděli, že mělo něco přijet:) Většina zboží, kromě potravin by skutečně lodí jezdit mohla a to "just in time" je jen buzerace lidí, aby nebyli zbytečně v klidu. Pokud by to odstranilo alespoň třetinu kamionů, pro kanál bych byl:)
M92i92r64o61s49l54a49v 49K18u53l52h46a16v80ý
Nemohu posoudit, nemám dost informací o využití, ale Vy ano. Pro vyváženost se zkuste zapřít , tedy své přesvědčení a sumarizujte případné plusy; např. nespěchající zakázky z oblasti Černého moře a obráceně.
O94t18a 97K49i64n11c
V podstatě s vámi musím souhlasit. Tento projekt mi připomíná bývalý styl typu "poručíme větru, dešti".
- Počet článků 32
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1208x