Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z27d59e36n26ě29k 23M28a54t13u19š35k23a
každá doprava se prodražuje překládkou a proto stále vázne i ta železniční.
Natož potom ta lodní.

V35l37a70d84i17m36í66r 19Š69ť69a14s56t21n56ý
Kdyby kanál dokázal stáhnout ze silnic jen 10% kamionové dopravy, tak byste zjistila, že těch silnic zase tolik nepotřebujeme, nehledě k ekologickému přínosu hospodárnější a čistší dopravy.
O31t12a 96K48i79n31c
Ano, ale kdyby. Stavba kanálu by určitě měla vliv na životní prostředí, musely by se rozšířit přístavy lodí a přizpůsobit tomu dopravní infrastruktura, takže v určitých oblastech by bylo kamionů více. Nejsem si jist, zda by bylo více kladů než záporů či naopak.
R80o33m67a14n 47E32n50d85e66r13s
Jezdil jsem kamionem a to "just in time" je ,přeloženo do dipečérštiny "včera bylo pozdě". Když jsem přijel na vykládku, zpravidla ani nevěděli, že mělo něco přijet:) Většina zboží, kromě potravin by skutečně lodí jezdit mohla a to "just in time" je jen buzerace lidí, aby nebyli zbytečně v klidu. Pokud by to odstranilo alespoň třetinu kamionů, pro kanál bych byl:)
M27i14r63o38s60l52a56v 55K78u15l71h91a25v56ý
Nemohu posoudit, nemám dost informací o využití, ale Vy ano. Pro vyváženost se zkuste zapřít , tedy své přesvědčení a sumarizujte případné plusy; např. nespěchající zakázky z oblasti Černého moře a obráceně.
O63t39a 13K41i11n68c
V podstatě s vámi musím souhlasit. Tento projekt mi připomíná bývalý styl typu "poručíme větru, dešti".
- Počet článků 32
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1208x