- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Denně posílám balíky již od roku 2006. Dosud jsem nemusela uplatnit žádnou reklamaci. Když tato situace nastala, narazila jsem. Jednalo se o zásilku s parfémem, který jsme měli jako poslední kus ve výprodeji za sníženou cenu, protože jsme místo něj zařadili zboží od jiného dodavatele.
Zboží bylo odesláno v pořádku, ale pak se po cestě něco stalo, zákazník nepřebral, nereagoval na naše dotazy a telefonáty a zboží se vrátilo poškozené. Kde přesně se balík poškodil, není zcela jasné - zda před doručením nebo po cestě zpět. Krabice byla z boku rozervaná,přelepená, pomačkaná a byla natržena i krabička parfému. A právě předmětem reklamace byl obsah zásilky, který se tímto stal pro nás zcela neprodejným.
DPD v případě reklamace nabádá postupovat dle on-line reklamačního formuláře, kde podle návodu sepíšete vše, co se reklamace týká a nahrajete požadované dokumenty. I přes to, že z naší strany bylo vše dodáno, nesetkala jsme se s žádnou další komunikací. Uběhl měsíc, tak jsem urgovala. Nic se však nedělo, tak jsem si postěžovala obchodní zástupkyni. Následoval e-mail z reklamačního oddělení, že mám postupovat dle on-line reklamačního formuláře. Dost mě to vytočilo.
Následovala e-mailová komunikace, kde cílem DPD bylo neřešit vzniklou situaci a dělat mrtvého brouka typu - nemáme všechny dokumenty, nemáme foto poškozeného zboží (natržený obal parfému podle nich neznamená poškození) a další nesmyslné reakce paní Trojánkové.
Závěr?
DPD při přepravě zničila balík, porušila zboží, odmítá dořešit reklamaci a ještě si vesele naúčtovala dopravné.
Reklamovat u DPD má stejný příběh - tak dlouho to oddalují, až to prostě vyšumí. Ostatně přesně na tohle mě upozorňovali i jiní prodejci, kteří se setkali se stejným problémem. Já to vzdala. Ať si paní Trojánková užije prémie za další úspěšně nevyřešenou reklamaci a doufám, že vedení společnosti DPD tenhle článek aspoň lehce dloubne do žeber. A to, že se k tomu nepostavila ani obchoďačka, co neustále volá a ptá se na spokojenost, mě nepřekvapuje. Až příště zavolá, rovnou ji odkážu do patřičných míst.
Aktualizace 22.6.2016 10:40 - Možná to byla náhoda, možná tento článek - každopádně právě teď, po cca 20ti hodinách od publikace článku a téměř 2 měsících od dodaných podkladů, byla reklamace uznána.
Další články autora |
Kostomlátky, okres Nymburk
4 195 000 Kč