- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by třeba zásadně změnit stávající správní uspořádání ČR. Konečně odvrhnout krajské uspořádání, které se jako pohrobek reálného socialismu nedemokraticky protlačilo koncem 90. let. Tedy žádných 14 krajských vlád ale obnovit okresy, tři zemské vlády a jedna centrální, to bohatě postačí.
Krajské uspořádání nám sem protlačil Evropský svaz. Regionalizace Evropy je jedním z prostředků, jak rozbít tradiční národní státy.
"Existence a faktická činnost krajů je důležitým předpokladem pro vytvoření regionální politiky a pro vstup ČR do Evropské unie."
http://www.kr-karlovarsky.cz/samosprava/Stranky/kraj_zriz.aspx
Štíhlý stát je výhodný především pro chudší
Někteří si myslí, že chudším pomůže silnější a větší stát, tak zvaný sociální. Je to omyl. Větší vláda nad lidmi pomůže těm vlivnějším.
http://pilc.blog.idnes.cz/c/382207/Stihly-stat-je-vyhodny-predevsim-pro-chudsi.htm
tak ještě l na konci v tom odkazu
http://pilc.blog.idnes.cz/c/382207/Stihly-stat-je-vyhodny-predevsim-pro-chudsi.html
Co nejmenší s co nejmenšími pravomocemi.
Kandidující členové Svobodných nejsou politici? Pokud vím, tak to tvrdili Babišovci také.
Kdy se, podle Vás stává člověk politikem? Podle mne již funkcí v politické straně, ale zcela určitě vstupem na kandidátku, "ať už na úrovni státu, kraje nebo obce".
Někdo říká, že politikem se stává člověk získáním funkce v politické straně nebo kandidaturou, někdo říká, že politikem se člověk stává až zvolením. Podle mě to není podstatné. Nevěřit nikomu z politiků a věřit sobě dává smysl. Potom dává smysl hlasovat pro omezení penězovodů, které mají politici a úředníci pod kontrolou. Což je program Svobodných.