Děkujeme za pochopení.
V11l48a87d33i87m68í64r 98H63r88u21b18ý
Mýlíte se. Sponzorství rodičů není nutné. Dostatečným důvodem přijetí je sponzoring státu (a zcela neomezený počet vzdělávacích zařízení, poskytující papír s hlavičkou "Maturitní vysvědčení").
V60l15a23d65a 80S39i69m49o32n92i69k
Vytratila se logika, úplně ze všeho. I ze školy. Kolik z absolventů dnešních vysokých škol by dnes - slovy mládežníků - " dalo" zkoušku z aristotelovské logiky? Ve středověku to byla nedílná část magisterského studia.
R20a76d46k97a 23K59i53e28l70b16e36r41g55e36r82o41v27á
Troufnu si nekolegiálně říct, že se všeobecné ví a i píše, že u nás se matematika učit prostě moc neumí. Řada lidí vidí v matematice strašáka, řada učitelů nebere metodu matematika Hejného jako přínosnou. Spousta lidí je otrávených a zbytečně. Matematika u mě mezi dvojkou a trojkou kdysi, a přesto , pan učitel - stará jednoduchá škola opravdového myšlení dokázal, že jsem dobrovolně a s nadšením chodila na jeho odpolední kroužek logického myšlení a matematiky dva roky. Zeptejte se dneska dětí, jestli by chodily na kroužek matiky a logiky ve čtyři odpoledne. Trnou hrůzou, že v testu ,,nedají,, jedno jediné správné řešení . neboli postup, a bude to za pět.
A v Cermatu sedí ti,co by učit nešli a ti, co si na dětech honí triko... matematika je krásná , ale chce čas. A ne tři minuty v letu na jeden příklad.
J22o34s44e70f 23N45o28ž24i65č75k76a
Jenom k tomu poslednímu odstavci: když se podíváte např. na zadání letošního testu z matematiky, tak zjistíte, že převážná většina příkladů se opravdu za ty 3 minuty bez problémů spočítat dá (některé i za minutu). A na projítí u testu z matematiky přitom stačilo 33%. Já jsem také pro, ať se tam dá méně příkladů, jejichž řešení bude vyžadovat více přemýšlení, ale obávám se, že potom bude počet propadlíků ještě vyšší než nyní...
P. S. Matematiku rovněž neučím.
R33o15m58a64n 17K77o77z56e51l
Když jsem v r.1999 odcházel ze ZŠ, tak kdo měl na čtverky, tak na střední nešel, protože věděl, že na to nemá, kdo měl trojky, tak to musel už hodně zvažovat. A jak je tomu dnes? I tehdy se už mluvilo o inflaci středního vzdělání.
J70a51n 49R19á70ž
Za prvé tolik studentů neudělá zkoušku z matematiky, protože k maturitě chodí min.30% studentů, kteří na to prostě nemají.
Za druhé: Nijak nepřekvapila zpráva Cermatu, že nejvýc "výbuchů" měli studenti u trojčlenky a nepřímé úměry, což je matika základky. Proč? Protože učitele učí šprtat vzorečky a ne matematicky myslet.
Rada, nauč se zpaměti Sbírku příkladů středoškolské matiky a maturitu máš jistou (tu dala dceři mé známé matikářka na gymplu) je příklad učitelské debility!
J49a11n 34R73á66ž
Za prvé tolik studentů neudělá zkoušku z matematiky, protože k maturitě chodí min.30% studentů, kteří na to prostě nemají.
Za druhé: Nijak nepřekvapila zpráva Cermatu, že nejvýc "výbuchů" měli studenti u trojčlenky a nepřímé úměry, což je matika základky. Proč? Protože učitele učí šprtat vzorečky a ne matematicky myslet.
Rada, nauč se zpaměti Sbírku příkladů středoškolské matiky a maturitu máš jistou (tu dala dceři mé známé matikářka na gymplu) je příklad učitelské debility!
J37a96r58d98a 96C40h27o83v56a82n76e93c
Maturity z matematiky dopadly špatně, protože je příliš mnoho studentů udělalo.
Správný, reálný výsledek, odpovídající znalostem a schopnostem, by byl cca 33 % neúspěšných.
- Počet článků 284
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2368x