Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Navic pani kreativci, kteri tyto rekalmy vymysleli, urcite negativni ohlas cekali ... a to je (bohuzel) taky reklama. Bohuzel nemaji na vic . Tesim se na dalsi blogy ;-)

1 0
možnosti
Foto

Komplexáci se tím živí, ale kolego komplexáci ještě ve větší míře na ně reagují, neboť všechno to plave v bažinatém českém rybníčku...pište, držím palce8-o[>-]EU

0 0
možnosti
Foto

I59v94o 29C50i17l18i55c34h

12. 12. 2014 22:27

Komplexáci reagují a proto jste se zde tedy ozval se svojí reakcí? ;-)

0 0
možnosti

...vy musíte mít dosti nelehký život....

4 0
možnosti

JJ, za všechno mohou židobolševičtí zednáři z valstrýýtu. Eh, pardno, panáci z reklamních agentur.

Vy jste asi moc nepochopil, že v tomto sporu nejde vůbec o nic, krom pozornosti lidí jako jste Vy, kterým se ta reklama lépe vryje do paměti. Žádná nenávist tady mezi Čechy a Poláky není.

Co se srandy kterou by si Češi ze sebe měli dělat týče, tady jste šíleně vedle. Většina cizinců naopak oceňuje, jak si Češi dokáží dělat srandu sami ze sebe.

Jak už bylo řečeno níže, tipl bych si, že Váš smysl pro humor je na tom ještě o dost hůře než má sociální inteligence ...

5 0
možnosti

P14e75t79r 38S86k82á18c82e20l

12. 12. 2014 19:11

Autor uhodil hřebík na hlavičku. Alexandr Isajevič Solženicyn, který obdržel mj. i Nobelovu cenu za literaturu, o reklamě řekl, že plive do duší.

Takto nás chtějí tí privilegovaní rozeštvát, protože nejlepší pro ně je heslo: "Rozděl a panuj". Buďme svorni.R^

0 4
možnosti

To mě tedy hrubě urazila ta scéna s plavčíkem, můj nevlastní bratranec se jako plavčík živil a rozhodně nebyl tak hloupý, jak reklama plavčíky líčí.

Také protestuji proti reklamě nejmenované banky s perskou kočkou, která spadne z běžícího pásu a také jak se nechá táhnou na saních. Před dvaceti léty naši sousedé podobnou kočku měli, ta byla velmi aktivní považuji to za zneuctění její památky.

Jsem pro založení úřadu (možná ministerstva) na sledování zesměšňování čehokoli kýmkoli.

4 0
možnosti
Foto

I35v22o 57C65i64l32i97c34h

12. 12. 2014 19:10

;-D;-D;-DR^

Ale silně pochybuji, že to autor pochopí ;-)

2 0
možnosti
Foto

J91a44k81u28b 71R22o56t16h

12. 12. 2014 16:28

"Nevím, jak vy, ale tak přízemnímu, tupému, sexistickému a xenofobnímu humoru já se smát nemůžu." Peprná slova multikulturního a genderově profilovaného levicového jedince. Sákryš, a já si myslelo, že se řadíte ke Generaci identity? Máte to nějak pomotané.;-D

Čím to je, že lidi vašeho typu jsou zcela prosti humoru?:-/

12 1
možnosti

Kdyby tam postavili kohokoliv z jakekoliv mnoziny jedincu urcite se nekdo z nich ozve. Chce to chapat jiste realne zaklady pro vyber a doplnit primerenou davkou nadhledu.

A je po problemu.

1 0
možnosti

P33e58t16r 30S67k76á51c34e85l

12. 12. 2014 19:23

Hlavně si nadhled uchovejte, až některého ze zastánců agresivních reklam osloví mládež způsobem ne nepodobným, jak se v nich odehrává. Kdepak jsou protagonisté reklamy "Přemluv bábu a dědka" a tvůrci této reklamy? Holt nic není zde bez příčiny a co kdo vysílá (jak zaseje), to se jemu vrátí (to taky sklidí).

1 1
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1623x
jsem technik, který se zajímá nejen o techniku, ale i o duši, českou náturu, sport a přírodu

Seznam rubrik