Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

georgino

22. 2. 2008 15:37
Průplavní kanál D -O - L

Mě by se ta tři moře líbila, prachy za ten frmol po kanále taky, ale jinak? Ví kdo, jak by dopadla krajina, spodní vody, jaký by byl dopad pro ty lidi v okolí. To musí být ohromný zásah do přírody, nejsem si jistý, jestli by se důsledky vyplatily. Mám za to, že ne. Při vší skromnosti to je věc pro doopravdické machry a náš názor je jenom takovou hrou na diskuzi, která je marností tohoto světa.

0 0
možnosti

Vincek

22. 2. 2008 16:18
Re: Průplavní kanál D -O - L

Ono už je na to pozdě.  Dokončením soustavy kanálů Rýn- Mohan - Dunaj a jejich propojením s kanály existujícími déle než půl století je spojení Labe s Dunajem zajištěno. Takže by tu asi moc velký frmol nebyl.

A že by o lodní dopravu projevily zájem tuzemští dopravci?  Sotva uvěřitelné.

0 0
možnosti

Medvěd z Beskyd

22. 2. 2008 13:55
Já jsem tvrdě proti kanálu

Kanál DOL je neuskutečnitelná fantasmagorie. Už jenom kde by bral vodu? Moravské řeky potřebný průtok rozhodně nemají. A pochybuji, že by možný objem lodní dopravy na něm byl nějak ekonomicky přínosný. Takže by si akorát lobby kamarádíčků namastila kapsu na neprůhledném zadávání zakázek a na tahání peněz z poloprázdných kapes státu. (Y)

0 0
možnosti
MN

lunak

22. 2. 2008 13:54
Kanál není jen šílený, ale hlavně nepotřebný

a zabývala se jím každá vláda od roku 1945. Buď ale nebyly prostředky, nebo vyhrála silniční lobby, dnes jsou proti hlavně ekologové. A dodávám, při stavech vody v Čechách by byl využitelný pouze při povodních.

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

22. 2. 2008 18:17
Re: Kanál není jen šílený, ale hlavně nepotřebný

Stavet ho chtel uz Hitler a ti pred nim taky. Nepovedlo se to kvuli valkam a dalsim katastrofam.

Rozbor jestli kanal je nebo neni vhodny by ale meli delat odbornici, nikoliv politici kteri mysli akorat na svoje koryto.

0 0
možnosti

PetrM

22. 2. 2008 13:51
kecy kecy

Za prvni republiky byl vypracovan navrh i s temi vasimi ekonomickoekologickymi dopady a nebyt 2sv.v. tak by ten kanal pravdepodobne uz stal, jelikoz je k prirode daleko vice setrnejsi nez presunovani nakladu z pristavu po Evrope kamiony. Hlavne by pres nas prochazela trasa Balt-Cerne more.

Za prvni republiky mel byt vybudovan i kanal vychod - zapad, pro zlevneni a zjednoduseni dopravy z a na PKR a vubec na vyuzi vodnich zdroju CSR.

Jestli nejste schpen v globalu posoudit vsechny aspekty, tak jste na spravnem miste a funkci. Mate pro to nejlepsi predpoklady!!

P.s. pracoval jste nekdy nebo jen volne presel ze skoly do politiky? Dost to o Vas vypovida

0 0
možnosti
JD

pedr64

22. 2. 2008 13:50
to je porvé, co s autorem můžu souhlasit

je to ekonomický nesmyl.

0 0
možnosti

Glock

22. 2. 2008 20:03
Re: to je porvé, co s autorem můžu souhlasit

R^přesně tak

0 0
možnosti

Petr

22. 2. 2008 13:44
Já bych byl

taky pro.Myslím,že by o to zájem určitě byl.A veliký.

0 0
možnosti

Jarda

22. 2. 2008 13:31
Kdyby se konalo referendum,

zda se má takový kanál vybudovat, neváhal bych a hlasoval bych ANO.

A kdyby se konala národní sbírka na shromáždění prostředků na takový kanál, přispěl bych. Ihned a třeba i ve výši 1 % mého ročního příjmu.

Byla by to totiž moc dobrá a moc učitečná věc, takovýhle kanál spolující přes naše území 3 moře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik