Děkujeme za pochopení.
georgino
Průplavní kanál D -O - L
Mě by se ta tři moře líbila, prachy za ten frmol po kanále taky, ale jinak? Ví kdo, jak by dopadla krajina, spodní vody, jaký by byl dopad pro ty lidi v okolí. To musí být ohromný zásah do přírody, nejsem si jistý, jestli by se důsledky vyplatily. Mám za to, že ne. Při vší skromnosti to je věc pro doopravdické machry a náš názor je jenom takovou hrou na diskuzi, která je marností tohoto světa.
Vincek
Re: Průplavní kanál D -O - L
Ono už je na to pozdě. Dokončením soustavy kanálů Rýn- Mohan - Dunaj a jejich propojením s kanály existujícími déle než půl století je spojení Labe s Dunajem zajištěno. Takže by tu asi moc velký frmol nebyl.
A že by o lodní dopravu projevily zájem tuzemští dopravci? Sotva uvěřitelné.
Medvěd z Beskyd
Já jsem tvrdě proti kanálu
Kanál DOL je neuskutečnitelná fantasmagorie. Už jenom kde by bral vodu? Moravské řeky potřebný průtok rozhodně nemají. A pochybuji, že by možný objem lodní dopravy na něm byl nějak ekonomicky přínosný. Takže by si akorát lobby kamarádíčků namastila kapsu na neprůhledném zadávání zakázek a na tahání peněz z poloprázdných kapes státu.
lunak
Kanál není jen šílený, ale hlavně nepotřebný
a zabývala se jím každá vláda od roku 1945. Buď ale nebyly prostředky, nebo vyhrála silniční lobby, dnes jsou proti hlavně ekologové. A dodávám, při stavech vody v Čechách by byl využitelný pouze při povodních.
zdeseny obcan
Re: Kanál není jen šílený, ale hlavně nepotřebný
Stavet ho chtel uz Hitler a ti pred nim taky. Nepovedlo se to kvuli valkam a dalsim katastrofam.
Rozbor jestli kanal je nebo neni vhodny by ale meli delat odbornici, nikoliv politici kteri mysli akorat na svoje koryto.
PetrM
kecy kecy
Za prvni republiky byl vypracovan navrh i s temi vasimi ekonomickoekologickymi dopady a nebyt 2sv.v. tak by ten kanal pravdepodobne uz stal, jelikoz je k prirode daleko vice setrnejsi nez presunovani nakladu z pristavu po Evrope kamiony. Hlavne by pres nas prochazela trasa Balt-Cerne more.
Za prvni republiky mel byt vybudovan i kanal vychod - zapad, pro zlevneni a zjednoduseni dopravy z a na PKR a vubec na vyuzi vodnich zdroju CSR.
Jestli nejste schpen v globalu posoudit vsechny aspekty, tak jste na spravnem miste a funkci. Mate pro to nejlepsi predpoklady!!
P.s. pracoval jste nekdy nebo jen volne presel ze skoly do politiky? Dost to o Vas vypovida
pedr64
to je porvé, co s autorem můžu souhlasit
je to ekonomický nesmyl.
Petr
Já bych byl
taky pro.Myslím,že by o to zájem určitě byl.A veliký.
Jarda
Kdyby se konalo referendum,
zda se má takový kanál vybudovat, neváhal bych a hlasoval bych ANO.
A kdyby se konala národní sbírka na shromáždění prostředků na takový kanál, přispěl bych. Ihned a třeba i ve výši 1 % mého ročního příjmu.
Byla by to totiž moc dobrá a moc učitečná věc, takovýhle kanál spolující přes naše území 3 moře.
- Počet článků 205
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1247x