- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doborucuju zkouknout tento dokument
http://video.google.com/videoplay?docid=8304284228545315999&ei=j7ZCStOiJqiQ2wLZqJ3eBg&q=czech
Nerozumim jak se muze zmensit o 20% sklenikovych plynu v cine pri pouzivani elektromobilu. Kdyz china vyrabi svoji elektrickou energii ze 70% z uhelnych elektraren. A bohuzel se to ani nesnazi nahrazovat jinymi zdroji, dokonce jde pravim opakem a stavi v indinesii dalsich 35 uhelnych elektraren. Rekl bych ze to muze mit i daleko horsi nasledky protoze pri spalovani uhli dochazi k vetsim emisim oxidu uhliciteho nez pri spalovani benzinu kde maji auta spon katalizatory. Chinske uhelne elektrarny ktere byvaji mnohdy zastarale nemaji ani tkaninove filtry. Je sice pekne ze napriklad tesla motors ma auta typu S s dojezden az 450km a tento model se nabije za 45minut ale prectavte si kolik dalsich uhelnych elektraren bude vybudovano. A az zas bude dochazet uhli tak se vsichni budou zpatky vrhat na ropu? moc tomu nerozumim...
Elektromotory, elektromobily, hura!
-
Uvazuji zelene mozky o souvisehicim narustu spotreby elektriny a razovych narocich a rozvodnou sit (ve chvili, kdy vsichni zelenomotoristi dorazivicemene najednou z prace domu a zacnou dobijet)? Nebo je to uuupl;ne nepodstatny detail, ktery se doresi az to bude aktualni?
-
Vedi zelene mozky, ze i Hummer je dost mozna "zelenjsi", nez celej slavnej Prius?
Jak tohle múže dělat náměstka , chráň nás pánbůh od vítězství levice , protože jestli takoví "odborníci" nam budou pít krev, tak Maďarský příklad bude brzo u nás taky realizován.
Takovým prohlášením, která uvádíte v článku nelze věřit.
Elektromobil je bohužel další hovadina z hlav ekologů. Po tom, co nesmyslnym zaváděnim biopaliv způsobili lehčí hladomor v zemích třetího světa a následně se ukázalo, že jejich ekologický biopaliva jsou větší sajrajt než benzín nám teď cpou elektromobily. Problém je, že výroba elektromobilu (zvlášť baterií) je pořádná ekologická rána, a to samý platí o jejich likvidaci.
V současný chvíli je proto masový zavádění elektromobilů do provozu hovadina. Nejdřív je potřeba dořešit ukládání elektrický energie pro jejich provoz
tu podlejzavou myš si vlastně z doby před 18 lety ještě dobře pamatuju. Vida, jak daleko se dá dojít leštěním klik....
před takovými ministerskými náměstky. Zkusil jste se taky někdy zeptat: "Lidé v čem chcete jezdit?"
A taky nechápu proč do toho montujete socany? A do třetice, jaký elektrický auto je momentálně na trhu, abych dosáhl na těch 60 tisíc Paroubkova šroťáku?
Protože je sám socan a propagaci čehokoliv má za stranický úkol...
Že elektromotory do autobusů zkouší ČAS Znojmo?? Malý autobusový dopravce okresního formátu, bývalé ČSAD?? Jako apríl dobrý!!