Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EKOLO

27. 2. 2008 9:48
účinnost elektromobilů

Přátelé, na jdné straně máte vozidlo, které spotřebuje 6 litrů neobnovitelného paliva a na druhé euto, které spotřebuje pouze třetinu této energie, ale může být vyrobena i z obnovitelných zdrojů.(pokud ne, tak je jí pořád méně a s menším dopadem na prostředí-tím myslím celkové emise, místní emise, emise hluku atd.) Jestliže se někdo zastává elektromobilů, tak by měl být ohodnocen jinak. Uvědomte si, že brzy ropa nebude vůbec a 100 let jsme s ní plýtvali. Účinnost je o tom jaké jsou ztráty![>-]

0 0
možnosti

flavy

27. 2. 2008 17:16
Re: účinnost elektromobilů

Proč tedy nejezdí po všech silnicích elektromobily, když jsou ve všech parametrech lepší? Já jsem žádnou elektrodvacetitunu plnou kamení ze stavby vyjíždět neviděl. Jste si opravdu jist, že mne dopravíte z Prahy do Brna, stejnou trasou, ve stejném čase, stejným autem, za 1/3 energie v případě, že použijete elektřinu než když použijete naftu??? Divná otázka, že? Takže za 100 let dojde nafta. To bychom jí tady měli přestat co nejvíce používat už teď, aby nám vydržela alespoň 120 let! Veškerou ropnou infrastrukturu opustíme a předěláme ji na elektrostrukturu a elektřinu vyrobíme jen z obnovitelných zdrojů. Cyíí woe, tak to bude tak drahý, že se příště v autě sveze jenom Bill Gates a Petr Kellner….

0 0
možnosti

flavy

26. 2. 2008 17:26
Četl jsem tu už kdeco, ale tohle???

„Vzhledem k tomu, že výroba biopaliv a tedy i výroba pohonných hmot s vyšší koncentrací biopaliv je nákladnější než výroba klasických fosilních paliv, je nutné tato paliva finančně zvýhodnit tak, aby byla zajištěna jejich konkurenceschopnost na trhu. Vynaložení těchto finančních prostředků bude doprovázeno také významnými pozitivními dopady – ekologickými, energetickými i ekonomickými.“ – To je bláznivé. Takže já teď projezdím v traktoru fosilní naftu, abych si z ní vyrobil bionaftu do traktoru, kterou tedy budu muset dotovat, aby byla konkurence schopná.

1.)    traktorem budu jezdit zbytečně, zrovna tak jej mohu nechat stát nastartovaný na zahradě – negativní ekologický dopad

2.)    vyplýtvám dříve zásoby fosilních paliv a zůstanou mi méně účinné energetické zdroje – negativní energetický dopad

3.)    budu přidávat peníze do něčeho co se nevyplácí, tzn. že o ně přijdu – negativní ekonomický dopad

Povězte mi, pane stínový ministře, kde na všechny ty dotace vezmete peníze???

0 0
možnosti
G

G-lock

26. 2. 2008 17:29
Re: Četl jsem tu už kdeco, ale tohle???

z EU přece. A EU ty peníze padají z nebes. Rv

0 0
možnosti

Milan1

26. 2. 2008 14:44
Logické a technické chyby

Učinnosť elektromobilu je 90 %.

90 % čoho ? Tej energie, ktorá sa s  30 -35 % účinnosťou vyrobila v prevažne tepelných elektrárrňach !

Pretože - pokiaľ neviete - podiel obnoviteľných zdrojov energie na celkovej výrobe el. energie je v ČR len doplnkový.

Ako teda môžete porovnávať účinnosť elektromobilov a automobilov ?

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

26. 2. 2008 15:38
Re: Logické a technické chyby

Pan Petržílek ve svém lhaní zapomněl na jednu věc. Chce-li pohánět elektromobily větrnými elektrárnami, jaká bude skutečná účinnost? Větrné elektrárny v současnosti vyprodukují za dobu své životnosti v nejlepším případě tolik energie, kolik bylo spotřebováno na jejich výrobu a instalaci... To je ekologie?

Já se obávám, že ty plky, které tady předvádí nejsou nic jiného, než domácí úkol, který dostal.

0 0
možnosti

Glock

26. 2. 2008 13:56
TAK MOMENT

Jakýpak "obdobný návrh"??? Link prosím, jinak tady plkáte. EK totiž obvykle pod označením "obdobný návrh" prezentuje něco úplně jiného (rozsahu, směru, ...).

Nebylo by poprvé, co EK zveřejní celkový záměr (se kterým se dá souhlasit) a potom i rozbor, který ale jde podstatně dále než dřívější záměr.

Perfektní případ je tzv. Evropská ústava. Nyní to tedy není ústava, ale smlouva, duch zůstává ještě se něco přihodilo navrch (neexistence textu). Nebo už někdo z obyčejných smrtelníků viděl onu slavnou Smlouvu (tčistý text, ne těch xxx odkazů na jiné texty)?????

Pane Petržílku, dejte pozor, ať nejste stejný lhář jako EK. 8-o

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

26. 2. 2008 15:17
Re: TAK MOMENT

Pan Petržílek si pozor dávat nemusí. Ono je totiž pozdě. Tady už ho ze lhení nebo alespoň záměrného mlžení usvědčil kde kdo. Tento jeho článek (odvážné tvrzení říkat tomu článek) je jen další snůška pokroucených blbostí.

0 0
možnosti

Pavel

26. 2. 2008 13:23
Pravopis

Uz jsem z clanku na webu dost otrly, ale "komisy" to je perla ;-)

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

26. 2. 2008 12:58
Nechci biopaliva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Já nechci biopaliva. Já nechci, aby se kvůli nim kácely deštné pralesy. Já nechci, aby moje auto bylo původcem násobného zvýšení zplodin díky biopalivům. Já nechci, aby se díky biopalivům zdražovaly PHM a tím se rodinám s dětmi bránilo v cestování. Já nechci, aby se kvůli biopalivům deformoval trh s velmi důležitou komoditou - potravinami.

Slyšíte Petržílku tyhle argumenty proti a chcete nám na ně něco říct nebo jako obvykle vyblejete svů výrvor a my se ho máme naučit jako evangelium nazpaměť?

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik