- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K mé práci patří vědět, jak jsou klienti spokojení. Donedávna to kromě pravidelných cest a setkávání se s nimi znamenalo hlavně projíždět sociální sítě a internetové diskuse a hledat příspěvky, které se týkají naší cestovní kanceláře. Málokdy jsem na to měl dost času, takže pátrání nebylo pokaždé úplně systematické.
Tak jsme to loni zkusili jinak. Vybídli jsme naše klienty, ať píší příspěvky určené pro uživatele sociálních sítí rovnou na náš facebookový profil a posílají linky na recenze umístěné na různých diskusních fórech. Slíbili jsme, že nejvýstižnější příspěvky odměníme zájezdy na letošní rok.
Porota v čele s herečkou a moderátorkou Alicí Bendovou pak minulý týden vybrala vítěze. Nebylo to jednoduché, příspěvklů bylo spousta a většina velmi kvalitních a přínosných. Pokud máte zájem, můžete se na vítězná hodnocení dovolené 2012 podívat. Odkaz na vítězné příspěvky naleznete zde.
A protože příspěvků a odkazů na recenze přišlo několik tisíc,
umožňuje nám to už udělat si docela dobrou představu, co Češi od dovolené opravdu čekají. Překvapivě to nejsou nejluxusnější hotely, ale osobní přístup - hoteliérů, delegátů cestovky i členů animačních týmů.
Ještě jednou díky všem, kdo se do soutěže zapojili. Díky nim mám jasno, na co se zaměřit, až před sezónou zase vyrazím do turistických destinací zkontrolovat, jak a kde jsou na naše klienty připraveni.
Další články autora |