Češi na dovolené: osobní přístup vítězí nad luxusem

Potřebu svěřovat své zážitky nebo jen dojmy ostatním měli lidé odjakživa. V internetové době už se kvůli tomu nemusejí ani scházet – stačí sednout k počítači. Díky tomu třeba vím, že Češi na dovolené oceňují nejvíc osobní přístup, počet hvězdiček hotelu pro ně ve finále zase tak důležitý není.

K mé práci patří vědět, jak jsou klienti spokojení. Donedávna to kromě pravidelných cest a setkávání se s nimi znamenalo hlavně projíždět sociální sítě a internetové diskuse a hledat příspěvky, které se týkají naší cestovní kanceláře. Málokdy jsem na to měl dost času, takže pátrání nebylo pokaždé úplně systematické.

Tak jsme to loni zkusili jinak. Vybídli jsme naše klienty, ať píší příspěvky určené pro uživatele sociálních sítí rovnou na náš facebookový profil  a posílají linky na recenze umístěné na různých diskusních fórech. Slíbili jsme, že nejvýstižnější příspěvky odměníme zájezdy na letošní rok.

Porota v čele s herečkou a moderátorkou Alicí Bendovou pak minulý týden vybrala vítěze. Nebylo to jednoduché, příspěvklů bylo spousta a většina velmi kvalitních a přínosných. Pokud máte zájem, můžete se na vítězná hodnocení dovolené 2012 podívat. Odkaz na vítězné příspěvky naleznete zde.

A protože příspěvků a odkazů na recenze přišlo několik tisíc,

umožňuje nám to už udělat si docela dobrou představu, co Češi od dovolené opravdu čekají. Překvapivě to nejsou nejluxusnější hotely, ale osobní přístup - hoteliérů, delegátů cestovky i členů animačních týmů.

Ještě jednou díky všem, kdo se do soutěže zapojili. Díky nim mám jasno, na co se zaměřit, až před sezónou zase vyrazím do turistických destinací zkontrolovat, jak a kde jsou na naše klienty připraveni.

Autor: Petr Šatný | pondělí 11.2.2013 17:02 | karma článku: 9,40 | přečteno: 1094x