- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dalším úkolem je najít alternativu k dnešnímu propojení Severního předměstí s centrem města. Dlouho se vedly diskuze o spojení přes Roudnou – tento záměr se však setkal s nesouhlasem místních obyvatel. A kromě toho by této rázovité části Plzně byla škoda. Podle platného územního plánu je nejlepší možností výstavba státní silnice 1/20, která povede od křižovatky Studentské s Lidickou ulicí a podél železniční trati pod Mikulkou a dále po novém mostu přes Mži a průmyslovou zónou podél Jateční na Rokycanskou. Stačí, když bude nové vedení města chtít a dokončí výkup pozemků, který byl zahájen už před 12 lety. Musí se také dohodnout na spolupráci se státem.
Velmi důležité je také urychlené vybudování tramvajové trati z konečné na Borech k areálu Západočeské univerzity. Mluví se o tom už spoustu let, ale dosud „skutek utek“. Přitom v areálu ZČU studuje a pracuje téměř 20.000 lidí.
Ani budoucí nezbytná rekonstrukce vodárny nebude nic jednoduchého, uvědomíme-li si, že půjde o akci v řádech miliard korun.
Jak může senátor pomoci řešit tyto problémy? Nezbytná je úzká spolupráce s vedením města - a já jsem na to připraven. Mám v úmyslu poskytnout městu kontakty, které mám v Praze i v Evropském parlamentu. V minulosti jsem Plzni využitím svých kontaktů již několikrát pomohl (např. na Ministerstvu obrany). Ne nadarmo jedna stará moudrost praví „známosti jsou druhé peníze“.
Petr Rybář
www.rybarpetr.cz
Další články autora |
Hostouň - Slatina, okres Domažlice
3 290 000 Kč