- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale co se týká aut, skutečně to pomalu přechází do absurdna. Je totiž otázka, jestl ije udržitelné, aby všichni jezdili auty a pokud možno ještě aby byl v autě jen jeden člověk.
Stačí když se dneska podíváte před vrátnici sebehůř platící montovny, pěšky do práce chodí jen pár lidí z nejbližšího okolí. Troška jich jezdí na kole, pár jich jezdí autobusy. A všichni ostatní včetně těch s prakticky minimálními platy jezdí auty.
Pak se máme divit, že je u nás tolik zadlužených rodin, když kromě pár lidí, co skutečně šetří a kromě pár lidí, co to mají do práce méně než 500 metrů chůze, prakticky všichni ostatní jezdí do práce auty.
Je relativně levný benzín, vždyť v roce 2000 stál benzín stejně jako dnes, a v letech 2005 - 2006 byl dokonce dražší.
Jestli to s těmi vrabci a Mao Ce Tungem nebude spíš nějaká tradovaná urban legend. Vrabci se totiž živí převážně rostlinnou potravou, městští vrabci potom ještě odpadky. Hmyz loví velmi málo, takže se nedá čekat, že by jejich hubením se na polích přemnožovali hmyzí škůdci.
Ono totiž Mao Ce Tung v té době téměř současně udělal spousty bot, takže onen hladomor mohl být z mnoha příčin.
Věřím, že je to pravda. Tu story jsem četl ve více zdrojích a mezi nimi byl i jeden renomovaný historický časopis.
Jste mimo mísu. Uvědomte si prosím, že "naše" Škodovka je největším exportérem. Proto "naše" ČNB musela věnovat mld Kč do oslabování naší Kč a dnes, kdy je na obzoru pokles výroby automobilů, je potřeba posílit jejich prodej alespoň na našem trhu.
Takže má Škodovka fungovat jako hladová zeď, jo?
Njn, provoz auta je luxus, kdo chce koně, musí mít i na oves. Nechcete platit státu nehorázné spotřební daně, dálniční známky a pod.? Nemusíte, nejezděte autem. Je na každám, aby zvážil, jestli se mu vyplatí vlastnit a živit auto. Bez auta se dá žít, ale já si za ten luxus rád připlatím.
Ano, z vozu se stane luxus díky nenažrané vládě. A o tom je můj článek. Jenže jsou skupiny lidí, pro které je vlastnictví vozu nutností. Takže nutný luxus, řečeno vaším jazykem. Jinak si myslím, že by to měla být běžná součást života a ne žádný luxus. Nejsme přeci rozvojová země.
Doufám, že si sociální demokracie uvědomí, že by toto postihlo hlavně její voliče a že veškeré diskuze o tomto rázně utnou.
No nevím, zvýšit daně, nebo zavést nové, v tom jsou socani jako ryba ve vodě.
Karma jako hrom, Petře, takto jedná vláda údajně pravicového ANO. Bude zajímavé, až bude chtít vláda zvýšit průměrné mzdy, abychom se přiblížili vyspělým státům. Zřejmě na to půjde tak, že je více zdaní.
A ty daně z phm, dálniční známku, mýtné atd zavedl kdo? Babiš?
Asi už je nejvyšší čas, aby se zase dělníci spojili s rolníky a udělali nějakou tu revoluci.A ty ouřady abílé límečky zas nahnat do výroby Ovšem, ono dilema, jak udržet trh, který dnes čím dál více diktuje všemi způsoby(!)spotřebu, a nikoli se řídí poptávkou, to je dost problém. Jinak máte pravdu, ale méně než půl. Vše už tu totiž bylo. Vč. pobídek typu šrotovného, ale i fint, kdy nebyl problém udělat si třeba i z ,,poršáka" dodávku sítí za sedadly, a dát si jej i do nákladů a následně i užívat odpisy. Automobilkám zas klesá odbyt, své dělají i cla, atd. A kudy cestička. Tak jako tak je a zase bude na řadě ten ,,obyčejný" občan-uživatel/spotřebitel.
Šrotovné u nás zavedeno nikdy nebylo. Ač se o něm žvanilo dost, hlavně před volbami.