- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, dojímáme se rádi, slzíme a otíráme nos do kapesníku. Kdo ale skutečně po zhlédnutí toho klipu udělá něco se svým životem? Drtivá většina se zas bude dál honit za blahobytem v marné naději, že v něm naleznou své životní štěstí.
Ano, to sedí. Dnešní doba si zakládá na kočičím zlatu, symbolem to povrchnosti. Hlavní metou jsou prachy a ty musí být ze všeho.
Divím se že pro nás "osamělá srdce" ještě nikdo nevyrábí "vánoční" rybí polévku v prášku + smaženého kapra v konzervě a bramborový salát ve vakuovém balení ? !
klídek, k mání je vše co jste vyjmenoval, v nejhorším můžete jít na čerstvou štědrovečerní večeři přímo do restaurace či hotelu
S těmi muslimskými zeměmi je to vtip, že?
Nedostatek hlubokých hodnot vede ke kýčovité sentimentalitě a povrchnosti. Máte pravdu, že Evropa je toho nejlepším důkazem.
Muslimska kultura je zamerena na rodinu. Prave jsme to videli v St. Bernardinu, kdyz rodice odlozili svoje sestimesicni dite pribuznym,aby mohli postrilet svoje spolupracovniky na vanocni party.
Je to příznačně smutné, že se vždy najde nějaký imbecil, který si potřebuje vylít svůj rasový vztek třebas i u článku, který pojednává o něčem úplně jiném.
Hezky a pravdivě napsaný (reklamu jsem viděl a emoce z ní přímou kapou, smrk fňuk) - a k tomu konci, to víte, nějaká naděje, nějaké narození, to neprodává, to nezabalíte, cenovka na ní nedrží, ve výloze jí to nesluší, tak co s tím.
Už to vidím, jak přijde paní do nákupáku a ptá se příručí: Tak kde tu máte tu naději? Je to na litry a nebo na kila - či jen kusovka. Beru dvě, možná tři, táta bude chtít taky!"