- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Air Bank změnila podmínky úročení. A začal „Poprask na laguně“; v našem digitálním věku tedy na Facebooku. Snaha zabalit změnu úročení běžného a spořicího účtu do líbivého komunikačního kabátku - děláme to proto, abyste byli všichni šťastni - tentokrát úplně nevyšla. Pokud banka věří, že udělala klientům radost, jak píše v tiskové zprávě, tak všem tedy ne. Někteří na FB ventilovali i svou chuť banku opustit. Ne snad proto, že by se jich rozhodnutí o úročení nějak dramaticky finančně dotklo, ale protože komunikaci banky shledávají netransparentní a podmínky složitými. Sliby o jednoduchosti a transparentnosti, zdá se, začínají vyprchávat... Možná se někdo zeptá bílých lístků: „Mám ji rád, nemám ji rád?“
Jedna z ...(č)ních bank včera oznámila hospodářské výsledky. Mimo jiné se ji zvýšil počet klientů. Tak už se těším na nějaký nový průzkum, který připomene, že ...(č)ní banky o klienty přicházejí. Je to už takový folklór, že budu fakt nervózní, když se nic neobjeví. ...(č)ní banka má výsledky solidní. Akcionáři asi budou spokojeni. O to nakonec v každém byznysu jde: aby byl majitel spokojený.
Banky jsou na světě proto, aby vydělávaly peníze. A protože založit banku už pár stovek let není úplně originální nápad, je potřeba se nějak odlišit – kvalitou obsahu i formy, technologiemi, lidmi, reklamou... To všechno stojí peníze. Přesněji řečeno, strašně moc peněz. Což je samozřejmě past pro konzistenci slibů sešikovaných na začátku všech cenových válek. Láska s tím vážně nemá co dělat. Dlouhodobý vztah ano, to je ale něco jiného. Dlouhodobý vztah je partnerství, důvěra, integrita, a pořád přitom může jít „jen“ o peníze. Možná je dobré si to hned na začátku vyjasnit, že jde právě o ty peníze. Na obou stranách. A kopretinové otázky si nechat pro jiné vztahy.
Další články autora |