- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tenhle svět je špatný, začít znovu, jinde a jinak
že nejúspěšnější jsou reklamy, které klamou tělem a slibují neskonale víc než realitu výrobku: Diamanty jsou věčně.
:) taky jsem se u ní zarazil... ale ne protože nabízej věčnost, ale protože vzhledem k nanotechnologiím je už drží jernom víra že se ty uěmlý označujou (a navždy to tak bude)
když jedu s kolegou z práce v autě, koukám se z okýnka... přemejšlim... dokázal to dělat spousty hodin, podnětů je dost do zásoby a asociace z každáho udělaj deset dalších. Jenže mě furt ruší kdákání "tak co" a "řikej něco" at. (=bav mě sám to nedovedu) nakonec pustí rádio (která mě neruší protože ho nevnímám). Hrůza... ale pochybuju že by so mohlo stát něco oc by tohohle člověka změnilo... Prostě to tak je... a jeho dítě bude jako on, moje jako já (asi) - pokud moje nezku*ví (M)TV a podobný faktory...nebo jeho jiný (ménědostupný) faktory.