- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná autor nepostřehl, že stavba stojí už cca 2 měsíce právě proto, že ŘSD odmítlo platit vícenáklad. Takže nový ministr do toho nepřinesl vůbec nic kromě mediálně silných slov. CHce to více rozlišovat mezi realitou skutečnou a "realitou" mediální, článek mi přijde jako taková hkluboká myšlenka mezi šestým a sedmým pivem...
Vážený pane Chytrý, je hezké, že komentujete formu, ale ale asi Vám unikl obsah. A je tu jedno, o jakou vládu jde. Vzhledem k její změně se už nedovíme, jak by to dopadlo, kdyby... ale braňme se aktuálnímu možná... mě už se to fakt nechce zase platit...
Nějaké navýšení cen by mě nezajímalo.Firma co vyhrála soutěž o D1 si byla vědoma do čeho jde a za jaké peníze.Z mého pohledu je to jednoduché-pokud uzavřu smlouvu s jinou firmou že něco dodá či provede určitou službu a daná firma smlouvu nedodrží nebo navyšuje cenu dostane zaplaceno za službu kterou dodala do dnešního dne a zítra smlouva končí.Jiná firma její práci dodělá.Na to stačí jeden odstavec ve smlouvě o provedení prací.Stát by si měl uvědomit že je v pozici platícího zákazníka a státní úředníci by měli dostat jasně najevo že pokud budou náchylní za úplatek takové vícenáklady proplácet skončí na Borech.
Mafiánský systém-rozkopu vám dálnici a pokud mi nedáte o pár miliard více tak ji nedodělám je nehoráznost která na trhu nemá co dělat.
Pokud nemám zájem zaplatit neoprávněně požadované peníze, tak je nezaplatím. To však není případ našich potentátů, kteří zpravidla na navýšení plateb participují.
Takže: ANO, zaplatíme to my, daňoví poplatníci.