Děkujeme za pochopení.
rqmark
nevím, nevím
Víte, ono málo lidí ve skutečnosti chápe, proč ty Číňani staví ty dálnice tak levně. Ono si možná stačí položit jednoduchou otázku… pokud jsou ti Číňani tak dobří a nejde jim o nehorázné zisky (které přece podle spolehlivých informací z tisku nyní mají dnešní stavitelé dálnic), tak proč to neudělají jako například jejich korejští kolegové v automobilovém průmyslu (Hyundai v ČR a KIA na Slovensku). Proč nezaměstnají české stavebníky (podobně jako KIA a Hyundai dala práci tisíce lidem v ČR a na Slovensku) a za levno nepostaví ty dálnice? Co když odpověď je taková, že hlavní rozdíl je v hodinové sazbě za stavebníka! Co když je to v tom, že čínská vláda ráda zadotuje své státní zaměstnance nikoliv cizí? Proč teda dovážej svoje zaměstnance a svoje stroje a svůj materiál? Já mám spíše obavu, že pokud sem naženeme čínské dělníky, tak pomáhej bůh českému stavebnictví, neboť asi těžko někdo bude v našich podmínkách pracovat za čínský plat, tj. cca za 2000Kč/měsíc hrubého...
Mistiaen
Chyba v nadpisu
Pane, opravte si nadpis, Číňan se píše s velkým začátečním písmenem!
Jinak Bártovi fandím taky.
kerysek
Výborný pokus
jen více takových Bártů a nejen ve vládě, ano fandím mu
skokan
Metrostav
dokud budou stavět silnice a mosty čápové a jim podobní tak to nikdy nebude levnější............
smazaný za pravdu
Je třeba si Bártu hýčkat
a podporovat ho. Je zatím sám, kdo proti těm vlkům, a pijavicím bojuje, ostatní jen z dálky mlčky vyčkávají nebo dělají problémy
dampfer
Samozřejmě
národ bude rád jezdit po dálnicích a je mu absolutně jedno, jestli je postavili Číňané nebo Marťané. A české firmy se uchytí pouze když přestanou krást a soustavně dolňovat odhad novými ""nečekanými"" vícenáklady!!!- a přestanou tvrdit, že ze státního krev neteče !!!
janvanek
Je nutné podoknout,
že v Polsku ještě Číňani nepostavili ani metr. Také je velmi, ale velmi zvláštní, že se takového Michala Haly, úředníka ŘSD v dresu jisté strany, nikdo nezeptal, jak při platu státního úředníka dokázal zaplatit velkopanskou oslavu svých třicátých narozenin. Ten člověk přitom stále pro ŘSD pracuje jako OSVČ (poradenské služby), asi aby mlčel.
lolek77
Nám může být celkem jedno
jestli naše dálnice staví Ukrajinci nebo Číňané. Podstatná je cena díla při standartu kvality. Spíše by u nás mohli dělat Číňané projektovou dokumentaci a technickoekonomické zadání. To totiž děláme neuvěřitelně drahé dík zbytným stavebním objektům i parametrům stavby. To, že se stavby realizují bez pravomocného povolení na celou stavbu je také situace kde nám Číňané nepomůžou. Tento stav pak přihrává vymahačům výpalného pod zástěrkou různých Sdružení občanů nebo Dětí a Matek.
sigenius
no jo, ale jsme u nás
Nevím, proč by se měla čínská firma v Čechách chovat jinak, než je v kraji zvykem. Jistě se přizpůsobí.
136N
Re: no jo, ale jsme u nás
Asi tak zjistí možnosti a stěch drahých bude nejlevnější
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2294x