Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

22. 5. 2012 8:38
Pěkné, ale

většina Kremáků byla vyřazena mezi lety 1974 - 1981, poslední (tuším, že to je přímo ten Klatovský na vašich obrázcích) dokonce až v roce 1983. Ono totiž Kremáků bylo víc typů. Těch předválečných se vyrobilo 149 v zhruba šesti průběžně modernizovaných typových variantách. Ten poválečný typ už byla natolik jiná lokomotiva, že by zasloužila vlastní řadu. Přesto se vedení drah rozhodlo, že ponechá řadu 534.0, ale začalo se číslovat od třístovky, první po válce vyrobená měla označení 534.0301. Proto se poválečné lokomotivy někdy souhrnně označují jako řada 534.03. Poslední předválečný Kremák opravdu dojezdil v roce 1973, ale ty poválečné lokomotivy vydržely až do konce parního provozu v roce 1980, a pár z nich ještě o několik let déle.

0 0
možnosti
PJ

Petr Pce

22. 5. 2012 9:06
Re: Pěkné, ale

No, však jsem si říkal, že si ho musím pamatovat... .:-)

Díky za upřesnění a opravu, upravím v textu. Čerpal jsem z wiki, ale neumím číst.pořádně.

0 0
možnosti
RF

Radek Folprecht

22. 5. 2012 8:08
.

R^

0 0
možnosti
SAK

slusna a kulhankova

22. 5. 2012 2:08
Dotaz

Nejsem si jist, ale nekončí železnice už v Javorníku? Pravda, kdysi vedla až do Weissbachu (nebo spíš až do Weisswasseru), ale to bylo snad ještě za císaře pána a vedla několikrát přes hranice. Takže to mám chápat, že si Hornolipováci udělali svůj soukromý Bílý Potok z přilehlé pastoušky u nádraží?

0 0
možnosti
PJ

Petr Pce

22. 5. 2012 7:32
Re: Dotaz

Tak tak... Bílý Potok není tak úplně on, ale i tak je tam moc hezky...

0 0
možnosti
JL

uumaa

21. 5. 2012 23:44
Prostě paráda

Krásné stroje. A ten výpravčí Hubička, jedna radost.V

0 0
možnosti
C

Camino.

22. 5. 2012 5:09
"Chattanooga Choo Choo"

a pan vypravci mel razitko?:-)R^V

0 0
možnosti