Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Do Norska jsem se poprvé dostal v r. 1988, pravidelně zam jezdím od r. 2002. Je to pro mě duchovní záležitost. Problémy s autem a značkovými servisy jsou, jak vidím vždy stejné. Měl jste ještě štěstí, že na to ,,chtěli přijít" a nechtěli měnit rovnou čerpadlo, jako onehdy v mém případě. Jednou s námi jela moje máma s přítelem s Nissanem Pathfinder u kterého přestala fungovat automatická převodovka. Měli jsme podezření na nedostatek oleje. Táhli jsme Nissana mým(tehdy ještě) Sprinterem přes půl Norska do Kvamu,(i když je to prý údajně zakázáno, ale lano nám u pumpy normálně prodali) do značkového servisu Nissan a požádali o kontrolu převodovky a hlavně oleje, případně jeho výměnu. Výměnu provedli, cena byla podezřele nízká, ale budiž. Převodovka ale stejně nefungovala, tak doporučili její výměnu (112 000Kč v přepočtu), což rovnou odhadli, že asi chtít nebudeme, tak odtah do čr, jež vyšel na 75 000,- Zde se zjistilo, že ,,experti" z Kvamu(jinak velice sympatičtí a vstřícní) vypustili z převodovky 5 l oleje a dali tam tedy 5l normálního převodového oleje, namísto 10ti l speciálního oleje pro automatické převodovky!!(odtud ta nízká cena) a důvodem poškození převodovky byl nakonec prasklý chladič převodovky, na což samozřejmě nepřišli ve značkovém servisu, ale až běžný ,,kůlnař" v Čechách. V kultuře ,,lidových opravářů" jsme ještě daleko před ,,vyspělým" světem!

0 0
možnosti
PH

Je to peklo, ale ve finále je člověk rád, že se nestalo nic zásadního jemu a jeho nejbližším. Posílám pozdravy od jezera Molveno a přeji všem klidné a bezpečné cestování.

0 0
možnosti