- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Andrej Babiš jde nahoru a tak se klienti jen hrnou. Na jeho kandidátky, i do jeho médií, a samozřejmě k jeho penězovodům. Klasickým dodavatelem klientů nejsou jen firmy napojené na impérium Agrofert, ale krom jiných i některé nevládní organizace, které chtějí vedle vlivu i reálnou moc, aniž by si prozatím byť jen uvědomovaly, že jenom poslouží a slouží. Vzniká tak silné předivo závislosti, z něhož pak již nelze dobrovolně vystoupit. Pro lid obecný se použije osvědčený normalizační model „chléb a hry“. I proto se tak hodí celebrity z bulváru, plné domácích umělců a sportovců. Plebejové dostanou na výběr model žít a užít nebo variantu žít a přežít. To podle míry loajality.
Ano pro ANO se tak stává faustovskou směnkou. A ďábel počítá další a další plebeje do své stáje. Ďábel, který se stal zároveň vůdcem i ostatních patronů, s nimiž se podělil o kořist, i když možná jen dočasně,…
Další články autora |
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...