Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
-

-cis-

8. 3. 2011 9:24
Máte málo vlastních problémů?

Zatěžujete se starostmi, které Vás vůbec trápit nemusí. Jestli některá čerpací stanice bude prosperovat, či ne, je problémem vlastníka. Za kolik jsou lidé, v té či oné zemi, ochotni pracovat je otázkou jinou. Vězte však, že pokud plánujete stavbu nějaké benziny, můžete si případnou úsporu nákladů v ČR na pracovní síle započíst k dobru.

0 0
možnosti
P

pedrossa

8. 3. 2011 11:20
Re: Máte málo vlastních problémů?

Mám svých problémů spoustu a mám je mimo jiné díky tomu, co popisuju. Jak vás tohle může netrápit? Opravdu nechápete o čem píšu? O SYSTÉMU, který na nás někdo navlékla a který naprosto nelogicky zvýhodňuje některé proti některým? Já dovedu pochopit, že v chudším státě dostane státní zaměstnanec méně, než v bohatém. Ale tohle je něco naprosto jiného. A pokud to nechápete, zajímalo by mě, na kterém obláčku žijete.

PG

0 0
možnosti
G

Gottfried

8. 3. 2011 1:32
V červnu má být generální stávka...

tak se připojte. taky toho už začínám mít dost.R^

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

7. 3. 2011 21:20
Nesprávná čísla.

Za 390 EUR (superhrubého ?) ani 390 hrubého nikdo pracovat u nás nebude.

A na Německé pumpě si hned tak někdo přes 1900 EUR ( hrubého ?) nevydělá.

V případě superhrubých mezd se rozdíl ještě sníží, protože německé odvody jsou nižší než naše.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

8. 3. 2011 1:27
Re: Nesprávná čísla.

To samozřejmě není pravda, v Německu jsou přímé odvody ze mzdy o 8-9% vyšší, než v Česku.  http://www.usporim.cz/zdaneni-prace-v-cesku-je-vyssi-nez-v-ostatnich-zemich-848.html

0 0
možnosti
C

carolusI

7. 3. 2011 19:13
.

Konečně správně položená otázka.

Pravdivé odpovědi se asi nedočkáme.

0 0
možnosti
R

rizo4

7. 3. 2011 15:36
kam

tipuji ze ceska benzinka bude mit mensi trzby, benzinky jsou u nas husteji nez jinde ale aut je u nas mene

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

8. 3. 2011 1:39
Re: kam

To není špatná myšlenka. Počet stanic je v Německu kolem 14500, u nás 6500.  Jen nevím, jestli jsou v obou statistikách započteny i ty tzv. "krcálky" se 2 stojany.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

7. 3. 2011 14:46
Máte pravdu pane

ale to není jen prodej komodity. To je všudypřítomné. Dělník u pásu ve Wolksvagenu také nedělá 3x rychleji než dělník ve Škodě. To, co není vyplaceno ve mzdách totiž mizí v kapsách akcionářů. To je celé "kouzlo". :-)

0 0
možnosti
S

Shackall0

7. 3. 2011 15:00
Re: Máte pravdu pane

Naší konkurenční výhodou je nižší cena práce. Až budeme mít platy jako v DE, tak ty montovny zase odvezou ;-)

0 0
možnosti
S

stedrik

7. 3. 2011 14:12
hele přetučnělej šmidliboys

to s klidem můžeš zjistit. Na benzínku Ti stačí buď živnostenský list či koncese,  v porovnání s NSR to stojí pakatel. pak nějakou půjčku, vyřídit si povolení a jiné blbosti, vyhlédnout si místo ( o pár bych jich věděl) a můžeš ty eurá počítat na vidlích. Ale to víš, je to práce, na rozdíl od plků na blogu.

0 0
možnosti
S

Shackall0

7. 3. 2011 14:02
Hm

Náklady na výstavbu, provoz a údržbu benzínky v SRN jsou stejné jako v ČR? To myslíte vážně?

0 0
možnosti
H

hotovson

7. 3. 2011 14:02
jako zadel na hrnec

Tak toto si zaslouzi karmu od samotneho Karmy Karmovice...

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3444x
Muzikant, otec na české poměry nadměrné rodiny, rvoucí se se životem a především sám se sebou o každou píď.

Seznam rubrik