Diskuse
Méně aut, více čistého vzduchu
Děkujeme za pochopení.
M20a83r89t94i48n 41P30r59á70š40e65k
Klidně budu jezdit autem Euro 3 když mi ho ZAPLATÍTE. Zbytej je poostihováním a buzerací lidí za chudobu. Víte on je rozdíl dát 20 tisíc za euro2 filcku nebo 100 za uro3 cokoliv jiného. Taže debilita nonplusultranakvadrát a to celé ještě faktoriál.
T38o95m61á19š 38Z19e36m91a22n
Bydlím nedaleko křížení Jižní spojky s Vídeňskou. O moc víc aut asi nikde jinde v Praze není. Přesto:
Největší smrad tu ale není při dopravní špičce, ale večer když si jeden soused přitápí uhlím..
Naopak bych ocenil průjezdnější ulice bez zužování, aby byl provoz plynulý a auta jela s nižší spotřebou v otáčkách motoru, kdy jsou emise škodlivin nejnižší a bez brždění z kterého se uvolňuje prach (tření destiček o kotouče).
Z47d51e78n41e25k 78P88i47s96k75u83l69e
Pane Dolinku,
Jen opravdu doufam, ze MHD take zacne plnit Vami zminovane Euro 3. Treba vsechny autobusy!
V dobe, kdy jeste nezname vysledky "DieselGate" vy se stale drzite nizkoemisnich zon, PROC? Ani nevime jestli skupina VW je v tom sama, ci jestli i ostatni automobilky maji "eko" rezim pri provadeni mereni. Je totiz podezrele ticho.
Ano, nizkoemisni zony jsou ve mnoha mestech Evropy, a jaky meli efekt? Zadny.
Zacnete budovat P+R parkoviste na exponovanych mistech Prahy, zacnete budovat vice vlakovych nadrazi spolecne s P+R, ktere mohou rychleji presunout lidi pres celou prahu v nekolika minutach a lide si jiste cestu najdou, jestlize to pro ne bude vyhodnejsi.
Ale prestante budovat nizkoemisni zony, vyhrazene nesmyslne pruhy pro MHD, tak kde autobus muze pouzit tramvajovy pas (Plzenska-Vrchlickeho ulice, napr.)
J49i22ř55í 37D14v52o63ř88á70k
Neuvěřitelná arogance a hloupost, jinak se to nedá nazvat.
Jestli má být výsledek stejný jako na Strakonické , kde po Vašich úpravách vznikají neskutečné kolony (jeden pruh dolů - nefunguje to, taksloupky- pořád nic, tak vyhradit pruhy pro autobuse-zase větší zácpy). Nebo na Plzeňské, kde teď dole vzniká zase neskutečná zácpa, čekají zbytečně chodci, auta, všichni aby se udělal zbytečný třetí odbočiovací pruh a o půl metru šitčí nástupní ostrůvek. Všude samý radar, kamera za desítky miliónů, ale aby jste seřídili semafory na průjezd na to těch pár tisíc není.
Každý den si speciálně na Vás vzpomenu když jedu zbytečně dvakrát déle do práce. Až si někdy říkám, že je škoda že nemám rakovinu. Vy už víte proč...
T11o23m63á95š 73H43u19d67e67č48e72k
Když úchylák posedlý mocí dostane funkci, plodí hrozný kraviny :-(
M73i58c38h67a15l 57P78a68v52l82á61t
Je mi lito, pane Dolinku, ale clovek s takovymi nazory by (nejen) o prazske doprave nemel NIKDY rozhodovat. A kazdy, kdo Vam to umoznil, by se nad sebou mel hluboce zamyslet.
H56o94n87z83a 16P81a33l65u72s12k50a
Už abyste z toho Magistrátu byl pryč!
A45l38e24š 44K50o44f79r78á38n37e21k
Toto považuji skutečně za drzost nejvyššího kalibru. Městský ani pražský okruh dostavět neumíte, ale buzerovat návštěvníky Prahy (místní budou mít zřejmě výjimku) to vám jde dobře. Pokud má auto v pořádku technickou, je právem jeho majitele užívat jej k jízdě na pozemních komunikacích a každé omezení tohoto je protiústavním zásahem do práva vlastnit a užívat majetek. Doufám, že vás někdo k tomu ústavnímu soudu dá. Budu mu fandit.
A82l86e32š 56K72o93f45r87á49n29e17k
Jo a na to, že nejste schopni postavit ani pár P+R jsem zapomněl. To si také přičtěte k dobru.
L85e59o12n85t43ý81n10a 70C17h91v39á89t23a37l33o71v13á
Nízkoemisní zóny zavedly v německý městech a nic se nestalo, respektive vliv na ovzduší to nemělo žádný nebo byl neprokazatelný. O tom nevíte? Jak je to možné? Nebo o tom víte, ale je Vám to jedno, protože za plakety se platí a je to dobrý zdroj příjmů? Tak v tomto smyslu opatření jinde fungují. Podařilo se znovu zdanit řidiče.
Nelze vyhnat řidiče z aut do veřejné dopravy, protože veřejná doprava tolik lidí nepojme. To také nevíte?
Pokud chcete zlepšit dopravní situaci v Praze, přestaňte s jejím omezováním. Přestaňte stavět nesmyslné šikany, které jistě nejsou zadarmo a jde jen o plýtvání finančních prostředků a zhoršování bezpečnosti. Příkladem je například "stavba" na zastávce tramvaje v ulici Korunní na křižovatce s ulicí Šumavská. Nesmyslně rozšířené chodníky na ulici Koněvova. Naprosto nevhodný a nesmyslný ostrůvek na křižovatce Korunní, Jičínská a Hradešínská, kde už je znemožněn i normální průjezd autobusu neboli veřejné hromadné dopravy. Nevhodný ostrůvek na náměstí Míru u Vinohradského divadla. A to je jen pár příkladů za stovky dalších nesmyslných omezení. Smogovou situaci v Praze zhoršují všechny šikany i ty v podobě přechodů a světelných křižovatek každých dvě stě metrů, kdy auta musí zastavovat a znovu a znovu se rozjíždět. Neustále popojíždění aut generuje větší emise. Ale asi jsou šikany a nesmyslné nápady pro radní jednodušší než nechat spravit všechny díry a propadlé kanály v silnicích. Opravdu myslíte, že hájíte zájmy Pražanů? Mluvil jste vůbec někdy s někým z Prahy o dopravní situaci v Praze? Dlouhodobě žiji v Praze a neznám nikoho ve svém okolí, kdo by byl z těchto restrikcí a zbytných poplatků nadšen, všichni mají spíše dojem, že všechna ta opatření vyhovují malé skupině křiklounů a dále pak městu, které může opakovaně tahat peníze z kapes občanů. Nesmyslný projekt ulice Moskevská stál jistě nemalé peníze a někde je třeba je vzít. V plánu je další nesmyslný projekt Vinohradská . . .
L32e66o44n98t96ý10n28a 58C76h92v77á66t62a95l18o17v43á
Z pohledu Pražana to vypadá, že si nedáte pokoj, dokud celou Prahu nezničíte. Jen u nás v ulici stojí každý týden stěhovací vůz. Lidé se stěhují pryč, protože Praha již není k žití a znečištěním ovzduší to skutečně není. Je to nadměrným organizováním života obyvatel. Ubíráním parkovacích míst, vybíráním poplatků za parkování na místech, která vlastně nejsou, šikanou řidičů, šikanou obyvatel, protože Magistrát má jasnou představu, jak by každý měl trávit svůj volný čas. Měl by jezdit na kole, měl by nechat své děti popelit se na silnici a místo práce by se měl procházet po "humanizované" magistrále. Těm, kteří zůstanou, nic jiného než procházky po magistrále nezbyde, protože si nemůžete domů pozvat řemeslníka neb nemá kde parkovat. Nemůžete si nakoupit nic většího, protože vám to nikdo nedoveze neb nemá kde parkovat. Nemohou k vám přijet rodiče na návštěvu, protože nemají kde parkovat. A i kdyby měli, stráví dvě hodiny průjezdem přes město, protože všude jsou šikany, jen nejsou ve věku, aby drandili na kole. Tisíc a jeden problém pro místní, jenže Magistrát a jeho úředníci nepřemýšlejí o problémech obyvatel, jen hledí na to, kde je ještě zdanit, zkasírovat a co všechno zpoplatnit. A budou to dělat, dokud tu vůbec někdo bude. Rozumím, potřebujete víc a víc a ještě víc peněz, ale netvrďte, že je to v zájmu Pražanů.
M84a77r92e94k 55H21r35u82b90y
Nizkoemisni zony jsou prosazovany navzdory tomu, ze zadna studie neprokazala jejich uzitecnost. I ty stavajici materialy predlozene rade HLMP vykazuji zlepseni na urovni statisticke chyby, a to vychazeji z podkladu o emisich zalozenych na udajich pred vypuknutim emisni kauzy - takze jiste presnych
Jediny efekt bude vytahani hromady penez z kapes ridicu za nesmyslne znamky - na ovzdusi zadny dopad nebude.
A po celou dobu muze MHMP vykazovat cinnost, zatimco desetitisice kamionu denne vesele dal coudi v obytnych zonach
- Počet článků 11
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 726x