Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Klidně budu jezdit autem Euro 3 když mi ho ZAPLATÍTE. Zbytej je poostihováním a buzerací lidí za chudobu. Víte on je rozdíl dát 20 tisíc za euro2 filcku nebo 100 za uro3 cokoliv jiného. Taže  debilita nonplusultranakvadrát a to celé ještě faktoriál.

0 0
možnosti
TZ

T38o95m61á19š 38Z19e36m91a22n

26. 11. 2015 22:00

Bydlím nedaleko křížení Jižní spojky s Vídeňskou. O moc víc aut asi nikde jinde  v Praze není. Přesto:

Největší smrad tu ale není při dopravní špičce, ale večer když si jeden soused přitápí uhlím..

Naopak bych ocenil průjezdnější ulice bez zužování, aby byl provoz plynulý a auta jela s nižší spotřebou v otáčkách motoru, kdy jsou emise škodlivin nejnižší a bez brždění z kterého se uvolňuje prach (tření destiček o kotouče).

6 0
možnosti
ZP

Pane Dolinku,

Jen opravdu doufam, ze MHD take zacne plnit Vami zminovane Euro 3. Treba vsechny autobusy!

V dobe, kdy jeste nezname vysledky "DieselGate" vy se stale drzite nizkoemisnich zon, PROC? Ani nevime jestli skupina VW je v tom sama, ci jestli i ostatni automobilky maji "eko" rezim pri provadeni mereni. Je totiz podezrele ticho.

Ano, nizkoemisni zony jsou ve mnoha mestech Evropy, a jaky meli efekt? Zadny.

Zacnete budovat P+R parkoviste na exponovanych mistech Prahy, zacnete budovat vice vlakovych nadrazi spolecne s P+R, ktere mohou rychleji presunout lidi pres celou prahu v nekolika minutach a lide si jiste cestu najdou, jestlize to pro ne bude vyhodnejsi.

Ale prestante budovat nizkoemisni zony, vyhrazene nesmyslne pruhy pro MHD, tak kde autobus muze pouzit tramvajovy pas (Plzenska-Vrchlickeho ulice, napr.)

3 0
možnosti
Foto

Neuvěřitelná arogance a hloupost, jinak se to nedá nazvat.

Jestli má být výsledek stejný jako na Strakonické , kde po Vašich úpravách vznikají neskutečné kolony (jeden pruh dolů - nefunguje to, taksloupky- pořád nic, tak vyhradit pruhy pro autobuse-zase větší zácpy). Nebo na Plzeňské, kde teď dole vzniká zase neskutečná zácpa, čekají zbytečně chodci, auta, všichni aby se udělal zbytečný třetí odbočiovací pruh a o půl metru šitčí nástupní ostrůvek. Všude samý radar, kamera za desítky miliónů, ale aby jste seřídili semafory na průjezd na to těch pár tisíc není.

Každý den si speciálně na Vás vzpomenu když jedu zbytečně dvakrát déle do práce. Až si někdy říkám, že je škoda že nemám rakovinu. Vy už víte proč...

4 0
možnosti
TH

Když úchylák posedlý mocí dostane funkci, plodí hrozný kraviny :-(

4 0
možnosti
MP

Je mi lito, pane Dolinku, ale clovek s takovymi nazory by (nejen) o prazske doprave nemel NIKDY rozhodovat. A kazdy, kdo Vam to umoznil, by se nad sebou mel hluboce zamyslet.

7 0
možnosti
HP

Už abyste z toho Magistrátu byl pryč!

7 0
možnosti
AK

Toto považuji skutečně za drzost nejvyššího kalibru. Městský ani pražský okruh dostavět neumíte, ale buzerovat návštěvníky Prahy (místní budou mít zřejmě výjimku) to vám jde dobře. Pokud má auto v pořádku technickou, je právem jeho majitele užívat jej k jízdě na pozemních komunikacích a každé omezení tohoto je protiústavním zásahem do práva vlastnit a užívat majetek. Doufám, že vás někdo k tomu ústavnímu soudu dá. Budu mu fandit.

8 0
možnosti
AK

Jo a na to, že nejste schopni postavit ani pár P+R jsem zapomněl. To si také přičtěte k dobru.

4 0
možnosti
Foto

Nízkoemisní zóny zavedly v německý městech a nic se nestalo, respektive vliv na ovzduší to nemělo žádný nebo byl neprokazatelný. O tom nevíte? Jak je to možné? Nebo o tom víte, ale je Vám to jedno, protože za plakety se platí a je to dobrý zdroj příjmů? Tak v tomto smyslu opatření jinde fungují. Podařilo se znovu zdanit řidiče.

Nelze vyhnat řidiče z aut do veřejné dopravy, protože veřejná doprava tolik lidí nepojme. To také nevíte?

Pokud chcete zlepšit dopravní situaci v Praze, přestaňte s jejím omezováním. Přestaňte stavět nesmyslné šikany, které jistě nejsou zadarmo a jde jen o plýtvání finančních prostředků a zhoršování bezpečnosti. Příkladem je například "stavba" na zastávce tramvaje v ulici Korunní na křižovatce s ulicí Šumavská. Nesmyslně rozšířené chodníky na ulici Koněvova. Naprosto nevhodný a nesmyslný ostrůvek na křižovatce Korunní, Jičínská a Hradešínská, kde už je znemožněn i normální průjezd autobusu neboli veřejné hromadné dopravy. Nevhodný ostrůvek na náměstí Míru u Vinohradského divadla. A to je jen pár příkladů za stovky dalších nesmyslných omezení. Smogovou situaci v Praze zhoršují všechny šikany i ty v podobě přechodů a světelných křižovatek každých dvě stě metrů, kdy auta musí zastavovat a znovu a znovu se rozjíždět. Neustále popojíždění aut generuje větší emise. Ale asi jsou šikany a nesmyslné nápady pro radní jednodušší než nechat spravit všechny díry a propadlé kanály v silnicích. Opravdu myslíte, že hájíte zájmy Pražanů? Mluvil jste vůbec někdy s někým z Prahy o dopravní situaci v Praze? Dlouhodobě žiji v Praze a neznám nikoho ve svém okolí, kdo by byl z těchto restrikcí a zbytných poplatků nadšen, všichni mají spíše dojem, že všechna ta opatření vyhovují malé skupině křiklounů a dále pak městu, které může opakovaně tahat peníze z kapes občanů. Nesmyslný projekt ulice Moskevská stál jistě nemalé peníze a někde je třeba je vzít. V plánu je další nesmyslný projekt Vinohradská . . .

18 0
možnosti
Foto

Z pohledu Pražana to vypadá, že si nedáte pokoj, dokud celou Prahu nezničíte. Jen u nás v ulici stojí každý týden stěhovací vůz. Lidé se stěhují pryč, protože Praha již není k žití a znečištěním ovzduší to skutečně není. Je to nadměrným organizováním života obyvatel. Ubíráním parkovacích míst, vybíráním poplatků za parkování na místech, která vlastně nejsou, šikanou řidičů, šikanou obyvatel, protože Magistrát má jasnou představu, jak by každý měl trávit svůj volný čas. Měl by jezdit na kole, měl by nechat své děti popelit se na silnici a místo práce by se měl procházet po "humanizované" magistrále. Těm, kteří zůstanou, nic jiného než procházky po magistrále nezbyde, protože si nemůžete domů pozvat řemeslníka neb nemá kde parkovat. Nemůžete si nakoupit nic většího, protože vám to nikdo nedoveze neb nemá kde parkovat. Nemohou k vám přijet rodiče na návštěvu, protože nemají kde parkovat. A i kdyby měli, stráví dvě hodiny průjezdem přes město, protože všude jsou šikany, jen nejsou ve věku, aby drandili na kole. Tisíc a jeden problém pro místní, jenže Magistrát a jeho úředníci nepřemýšlejí o problémech obyvatel, jen hledí na to, kde je ještě zdanit, zkasírovat a co všechno zpoplatnit. A budou to dělat, dokud tu vůbec někdo bude. Rozumím, potřebujete víc a víc a ještě víc peněz, ale netvrďte, že je to v zájmu Pražanů.

16 0
možnosti
MH

M84a77r92e94k 55H21r35u82b90y

23. 11. 2015 0:06

Nizkoemisni zony jsou prosazovany navzdory tomu, ze zadna studie neprokazala jejich uzitecnost. I ty stavajici materialy predlozene rade HLMP vykazuji zlepseni na urovni statisticke chyby, a to vychazeji z podkladu o emisich zalozenych na udajich pred vypuknutim emisni kauzy - takze jiste presnych ;-)

Jediny efekt bude vytahani hromady penez z kapes ridicu za nesmyslne znamky - na ovzdusi zadny dopad nebude.

A po celou dobu muze MHMP vykazovat cinnost, zatimco desetitisice kamionu denne vesele dal coudi v obytnych zonachRv

7 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 726x
Jsem radní hl.m. Prahy pro oblast dopravy a evropských fondů (ČSSD). Měl jsem čest působit také jako zastupitel šesté městské části. Hodně jsem se naučil i jako parlamentní zpravodaj ministryně školství, později jako šéfredaktor Pražských listů. Mnoho let jsem členem a vedl jsem Mladé sociální demokraty. Jsem ale normální člověk, kterého trápí stejné věci jako vás. Mám dvě děti, které mi dávají spoustu energie, cestuji, čtu dobré knihy i braky, sportuji.

Seznam rubrik