- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a ministerstvo dopravy, které musí zařídit i spoustu prodělečných aktivit je trochu rozdíl.
No......ale D1 bych ho s chutí nechala opravit
pište prosím radši o střídavce. O fungování SA víte kulový.
Větší monopol už tady být nemůže.
Privatizace bude možná až ve chvíli kdy tady bude fungovat konkurence a ČD bude ozdravěný podnik.
plati obecne ze by se ministry meli stat lide kteri v oboru jiz neco dokazali.. u nas je tomu presne naopak..hasic bendl je toho dukazem..
J. nedělá nic jiného než, že hledá, kde tesař nechal díru a obratně to dovede využít. Myslím si že jeho SA (nikoliv nacistická partaj, ale Studentská agentura) je už v takovém ekonomickém stavu, že neví zda vydělává miliardy nebo je v úpadku. Takže ekonomické propočty efektivnosti SA mohou být nějdy na vodě. Ale poku vím,tak veřejná doprava je nutná. Dopravní obsluhu potřebuje jak Praha, tak Gazdíkova Suchá. Praha je zisková, gazdíkova Lhota prodělečná, taže tady může být kompenzace. Pokud J. stáhne ceny nebo ovládne lukrativní destinace, tak ty prodělečné nešbude nikdo financovat a dojde k jejich "sociálnímu úmrtí".
To je ale blábol. Ani ČD a ani žádné ČSAD nedotují z lukrativních destinací ty ostatní. Což můžou potvrdit nejen kraje, ale především malé obce na které se zapomnělo úplně. Chcete autobus? Tak plaťte. Jinak budete mít zastávku jen pro okrasu. Naopak ty tzv. nelukrtativní destinace jsou často těmi nejziskovějšími. Zatímco zisk na lukrativních tratí je silně závislej na počasí, roční době, dokonce i sportovních přenosech, nebo náladě ve společnosti, "prodělečné" dostávají peníze od objednatele na km.
Tak je velmi pravděpodobné, že noviny budou zaplněny zprávami o jeho skandálech. Je velmi pravděpodobné, že nějaké večírky a dlouhonohé blondýnky by se zcela jistě také našly. Na a pak by se asi začalo šťourat v tom, jakým způsobem mu byly přiklepnuty státní zakázky nebo jak se dostal na železnici na tu nejlukrativnější trať. Jestli je rozumný, tak se do politiky nepožene.
On je skutečně nepohodlným. Kdyby neco bylo, už to vyšťourali a použili proti němu, třeba k vydírání..
Plně postačí, když Jančurovi nebude nikdo házet klacky pod nohy. Stávající ministr to nedělá a tak se Jančura může rozvíjet i v jiných segmentech dopravy. Chce to holt omezit pravomoci a moc ministerstev a nejrůznějších povolovacích orgánů .....