Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cihli

16. 9. 2011 14:45
Tvrzení,že každá žena zná ve svém okolí....

Já teda taky neznám kolem sebe žádné ženy nebo dokonce kamarádky, které tahají ze svých mužů i bývalých peníze. Docela by to mohlo ženy urážet, nemluvě o tom, že spíš znám kamarádky, které odrbavá bývalý o peníze jak může. Proto ale neházím muže na jednu hromadu. Znám takové pouze dva . Určitě bych nenapsala, že každá druhá kamarádka někoho takového zná - blbost. No ale jestli se společným výdělkům /když třeba žena vydělává méně než muž/ říká - tahání peněz, tak nám to vydrželo u nás doma 31 let a můj muž si neztěžuje;-D - alespoň o tom nikdy nikam nepsal. Petře moc se nerozčiluj, Čarovná rybí kostička nemá až tak špatné názory a notně to nemusí být p.Fialová;-)

0 0
možnosti

lomihnát.

16. 9. 2011 14:58
Re: Tvrzení,že každá žena zná ve svém okolí....

Ženy se tímto chováním obvykle okolí nechlubí, spíš na toho "osla" nakydají kýbl špíny.

A onen osel se tím ženám v okolí taky nechlubí, nemá k tomu zpravidla ani příležitost.

Pozorněji se dívejte.

Jo - a nejde vždycky "jen" o peníze ...

0 0
možnosti

Šach.mat

27. 8. 2011 19:59
Ano, o sobeckých ženách/matkách píšete opravdu často.

Takže se nedivte, že to vyznívá tak, jako byste snad jiné ani neznal (nebo nechtěl vidět?), resp. jako by takových žen byla většina (a tomu pak odpovídají reakce v diskuzi).

Pokud už musíte psát JEN (?) o negativních jevech (?), vnímám pozitivně, že aspoň mírníte své postoje vůči ženám a snažíte se (tuším podruhé? ;-D) o jakous takous objektivitu, takže za snahu R^.

(A propo - nebylo by lepší chválit, než stále hanět, ať už ženy nebo muže? ;-) Jistě znáte i rodiče, kteří si to zaslouží... a jistě znáte úsloví "CUKR a bič" ;-D)

0 0
možnosti

p_c

27. 8. 2011 22:54
Re: Ano, o sobeckých ženách/matkách píšete opravdu často.

Bez ohledu na počet článků, kdybyste je četla pořádně, tak víte, že mi nevadí ženy, ale ženy sobecké, které se nadřazují mužům a používají děti jako zbraň a za svůj majetek. Vám vadí tyto moje osobní postoje, proto do mne šijete bez ohledu na to, o čem je ten který článek. Je legrace sledovat, jak vás moje články vytáčí. Nejste jen obyčejní čtenáři a návštěvníci, ale zatrpklí lidem s pocitem ublížení. Je mi vás líto

0 0
možnosti

assco

27. 8. 2011 12:25
Tvrzeni, ze kazda zena zna ve svem okoli...

jinou, ktera muze vydira prostrednictvim deti, by muselo logicky znanenat, ze ja take znam muze v teto situaci. Neznam. Myslim, ze takove jednani je jen okrajovou zalezitosti a netyka se vetsiny rozvedenych. Co se tyce vasich nazoru musim rict, ze je beru trochu jako feminismus naruby. Bojovat o deti znamena vzdycky je poskodit a kdo takovy boj vede bezohledne nedela to pro dobro deti, ale, aby naplnil sve ego. Je mi lito, tak to vidim jako otec tri deti.

1 0
možnosti

p_c

27. 8. 2011 13:02
Re: Tvrzeni, ze kazda zena zna ve svem okoli...

Vy neznáte žádného muže, kterému třeba žena řekne, že jestli chce vidět děti, že má poslat tolil a tolik peněz na vánoční dárky? Nebo neznáte muže, kterému žena předstírá, že jsou děti nemocné zrovna ten víkend, kdy si pro ně přijede? Netyka se to vetsiny rozvedenych, jistě , že ne. To netvrdím. Ale týká se to obrovské spousty lidí. Soudy jsou zaplaveny stížnostmi mužů, že jim žena brání ve styku s dětmi a nerespektuje rozsudek soudu. Takových případů jsou tisíce. Například http://promuze.blesk.cz/clanek/pro-muze-rozzlobeni-muzi/154756/otec-kteremu-matka-ukradla-syna-zada-3-miliony-od-statu.html

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

27. 8. 2011 9:04
To jsme rádi, že jste nám sdělil,

že nejste homosexuál;-D;-D;-D.

"K ženám navíc pociťuji i sexuální přitažlivost......

1 0
možnosti

p_c

27. 8. 2011 12:20
Re: To jsme rádi, že jste nám sdělil,

Jsme? Za koho mluvíte paní Fialová? Jaká je hodnota Vašeho příspěvku? I kdybych byl homesexuál, tak co?

0 0
možnosti

petrph

26. 8. 2011 17:33
lapidárně řečeno

"napřed kostel, potom postel". Asi né tak absolutně, ale povětšina příruček i přednášek o sexuální a partnerské výchově obsahuje pro holky zvýrazněnou větu "než jdete s někým do postele,tak si ho představte jako otce svého dítěte, které z toho může vzejít "......Ale je to zbytečný, je to zbytečný, je to zbytečný  a holky se pak divěj že dotyčný se k dítěti nezná...Šmarja kdyby mu aspoň předtím řekla aby si vzal prezervativ...

A mimochodem, jak známo, tak sexuální  výchova nebyla na školách povolena , prej se tam měl učit samí sprosťárny. Što děljať...

0 0
možnosti

MiroTR

26. 8. 2011 17:47
Re: lapidárně řečeno

Ale ono se to opravdu lepší.  Z mých spolužaček bylo dost, které se vdávaly (musely) před 18. rokem.  Dnes jich je jen minimum.  Takže jakási osvěta funguje i bez sexuální výchovy.

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

26. 8. 2011 16:33
Já osobně

bych každou takouvou zlatokopku ze společenstva nás slušných, dětem a manželu oddaných žen ráda vytěsnila :) ale bohužel žádnou takovou neznám. Máte nějaké relavantní údaje,o tom kolik žen samoživitelek žije s přispěním státu v ekonomické situaci, již jim rozhodně nelze závidět a kolik žen si naproti tomu rozvodem značně přilepšilo?

Vámi neustále omýlané klišé o ženách zlatokopkách (i když nepopírám, že existují) má značné trhliny. Pochybuji, že by bylo možno dohledat nějakou statisticky významější skupinku těch, které se vdávají a přivádějí na svět dítě s vizí následného rozvodu a oškubání exmanžela. Ono ve dvou se to lépe táhne, ve funkční rodině se děti snáze vychovávají a dva příjmy jsou znát.

2 0
možnosti

s.m.

26. 8. 2011 16:06
Karma

Jo, líbíR^

0 0
možnosti