- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeden čas už mi volali každý den několikrát a jakékoli posílání kamkoli a odmítání, ať slušné nebo neslušné, nebylo k ničemu. Začal jsem jim tedy říkat ať chvilku vydrží, telefon položil nejlépe k nějakému reproduktoru a přestal si ho všímat. Rekord mají asi 3 minuty a od té doby mám klid
Jestli je vám těch volajících líto, tak je nechte říct nabídku - dostávají zaplaceno je za ty hovory, kde to nabídnou. Ostatně, je to asi kratší - necháte je to říct, pak jen "ne, děkuji, na shledanou" a je to.
Pokud jde o nabídku telefonních služeb, nejlépe je umlčíte sdělením, že máte firemní tarif - tam je jasné, že vás na nic neukecají.
Když mi taková volačka oznámila, že hovor bude pro zkvalitnění služeb nahráván, zeptal jsem se jí, jak budou své služby zkvalitňovat. Něco zablekotala a bylo po hovoru.
všechny tyhle obchodní praktiky importovaný sem ze západu přes atlantik zapomínají na jednu zásadní věc - my tady ve střední evropě máme úplně jinou mentalitu, jiný myšlení, jiný nakupovací zvyklosti...
pokud to můžu posuzovat jen podle filmů a seriálů (případně z nějakých dokumentů), USA jsou založený na reklamě, na obchodování čehokoli kdekoli a v první řadě na přetvářce (každej druhej si tam nechává bělit zuby, aby ten jeho umělej křečovitej úsměv byl co nejzářivější a víc vyniklo jeho lhaní při "jak se máš - dobře, a ty - já taky dobře") a tamní lidi jsou asi přespříliš důvěřiví, když podléhávají reklamám a ani se nebrání, když jim někdo něco nabídne přes telefon, obvykle na to kejvnou a koupěj...
u nás tahle hrůza naštěstí nefunguje, podlehnou jí a uvěřej snad jen ti s nejnižším IQ a ty ostatní tyhle praktiky jen obtěžujou, štvou a vaděj jim, což ale společnosti pořád ne a ne pochopit a otevírají pořád další a další callcentra, kde akorát chudákům studentům znechucujou zapojování do pracovního procesu a ponižujou starší lidi, co dlouhodobě nemůžou najít nějakou smysluplnější práci